Triverna.pl: Jakub Bączykowski nowym dyrektorem zarządzającym
Jakub Bączykowski, były szef Travelist i Booking na Polskę, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty, dołącza do Triverna.pl. Objął stanowisko dyrektora zarządzającego (managing director). Jego zadania będą wiązały się głównie z rozwojem całego projektu, do którego wnosi ogromne doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku.
“Ta decyzja personalna to kolejny etap świadomie realizowanej strategii stałego rozwoju i zwiększania udziałów w perspektywicznym polskim rynku segmentu travel. Jestem pewien, że Jakub z sukcesem pokieruje wciąż powiększającym się zespołem naszej spółki” – powiedział Dawid Dusza, prezes Triverna.pl.
“W branży turystycznej, zarówno krajowej, jak i zagranicznej, działam już ponad 20 lat. Cieszę się, że w okresie pełnym wyzwań i niepewności, gdy turystyka krajowa potrzebuje jeszcze więcej wsparcia, dołączam do zespołu Triverna.pl. Przed nami pracowite miesiące w mocnym zespole” – mówi Jakub Bączykowski.
Doświadczony manager rozpoczynał swoją karierę w hotelarstwie na stanowiskach sprzedażowych w Starwood Hotels and Resorts. Zdobytą wiedzę wykorzystał do otwarcia polskiego oddziału Booking.com, gdzie pełnił funkcję senior account managera i szefa na Polskę.
Po czterech latach dołączył do Groupon i wraz ze swoim 40-osobowym zespołem z sukcesem rozwinął obszar Travel. W latach 2013-2019 był kolejno szefem sprzedaży, general managerem na Polskę i general managerem na Europę Środkowo-Wschodnią serwisu rezerwacyjnego Travelist. W ostatnich latach był zaangażowany w rozwój serwisu Slowhop oraz grupy hoteli Górskie Resorty.
Triverna.pl to wiodący portal oferujący pobyty w hotelach w Polsce i zagranicą, działający od 2014 roku. Nowoczesna platforma rezerwacyjna hoteli, apartamentów i miejsc noclegowych jest stale rozwijana o nowe produkty i funkcjonalności. Spółka ma w 100 proc. polski kapitał i wraz z touroperatorem Nekera specjalizującym się w pakietach wakacyjnych na całym świecie, tworzy jedną z najszybciej rozwijających się grup turystycznych na polskim rynku.
Nekera: klienci nie boją się kupować lata 2023. Warto wcześniej, bo ceny będą rosły
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty