Travelplnet.pl – chatbot pomoże w wyborze wakacji
Pan Walizka, to wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot który odpowie na pytania o ceny, dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie związane z wyborem wakacyjnego kierunku.
Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka, czy Coral Travel.
Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl, powiedział: „Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym. To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy.
Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów. Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wyboru najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu kowersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można w dowolnym następnie doprecyzowywać lub modyfikować klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań.”
Chatbot pomaga przede wszystkim w oszczędności czasu klientów, organizacji podróży, przedstawianiu ciekawych miejsc do odwiedzenia.
A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze lub klikając w link: m.me/travelplanet, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage’u Travelplanet.pl.
Mariusz Pełechaty z KODA Bots, dodał: „Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji. Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży.”
Rozwiązanie poprawia komunikację z klientami internetowego biura podróży. Skraca czas obsługi, jednocześnie zwiększając jej dostępność, bo narzędzie zawsze odpowiada pytania w bardzo profesjonalny sposób. Dostarcza cenne informacje dotyczące ofert i podróży. A co najważniejsze, cały czas się uczy i poszerza możliwości działania. W tym momencie dostarcza oferty już z prawie 30 krajów na świecie.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty