Travelist – start kampanii wspierającej hotele
Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy “mały grzeszek” ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić.
Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist, powiedział: “Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu.”
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych “wstydliwych przyjemnościach”.
Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist, dodała: “Jako marka turystyczna tworzymy treści o bardzo wysokiej jakości – m.in. rekomendacje, rankingi, czy wywiady z lokalnymi mieszkańcami. To ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą chcemy podzielić się z czytelnikami magazynów i serwisów internetowych. Mamy zamiar pomóc w postawieniu na nogi polską turystykę po długiej przerwie wywołanej rządowymi obostrzeniami. Jest to dziedzina gospodarki, która szczególnie ucierpiała w wyniku pandemii.”
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2021
LOT – nowe kierunki w sezonie letnim
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły włączenie do letniego rozkładu lotów nowych kierunków…
0 Komentarzy2 Minuty
22 kwietnia 2021
Nowa odsłona strony głównej Nocowanie.pl
Nowy wygląd jest przygotowany w oparciu o najnowsze trendy, jest lżejszy i…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2021
Magiczne Ogrody czekają na majowe otwarcie
Rodzinny Park Tematyczny Magiczne Ogrody Janowiec położony niedaleko Kazimierza Dolnego…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2021
RateHawk zaprasza agentów turystycznych na dyskusję panelową
RateHawk.com, internetowa platforma rezerwacji hoteli i biletów lotniczych dla…
0 Komentarzy1 Minuty
22 kwietnia 2021
IGHP: w hotelach brak rezerwacji, zyski może w 2023 roku
Jak wynika z analizy Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego liczba zamkniętych hoteli w…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2021
Polska Izba Hotelarzy rozpoczęła akcję #otwieramymajowke
Jak pisze w komunikacie PIH, celem inicjatywy "Otwieramy na majówkę" jest poprawa stanu…
0 Komentarzy4 Minuty
21 kwietnia 2021
Ryanair podaje rozkład na lato 2021 i dodaje 23 trasy z Polski
Ryanair ogłosił rozszerzony rozkład lotów z Polski na lato 2021. Przewoźnik będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 kwietnia 2021
Costa Cruises – bogata oferta na sezon 2022/23. Wracają rejsy po Amazonce
Włoski armator Costa Cruises uruchomił rezerwację rejsów na sezon 2022/2023. Debiutem…
0 Komentarzy4 Minuty
21 kwietnia 2021
Pierwszy ibis Styles będzie otwarty w bułgarskich Złotych Piaskach już w maju
Grupa Accor podpisała umowę franczyzową z firmą Valdemosa EOOD na hotel ibis Styles w…
0 Komentarzy2 Minuty
Polecamy hotelom spersonalizowane mapki drukowane z logo obiektu, atrakcjami turystycznymi oraz trasami rowerowym i biegowymi tuż przy obiekcie > HotelMapa <
[…] Travelist – start kampanii wspierającej hotele […]