Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej

Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. Touroperator ma w planach stworzenie sieci 20 punktów w całej Polsce w ciągu najbliższych kilku lat.
Sun&Fun, touroperator z 20-letnim doświadczeniem na rynku, otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Nowy punkt, zlokalizowany na parterze galerii, oferuje pełną gamę wyjazdów z portfolio marki, w tym popularne kierunki i hotele na wyłączność, a także produkty innych touroperatorów, takich jak Grecos. W planach jest rozszerzenie oferty o wyjazdy od Anex Tour i Best Reisen, co ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić propozycję dla klientów.
Salon w CH Promenada jest pierwszym krokiem w realizacji strategii Sun&Fun zakładającej budowę sieci własnych punktów sprzedaży, zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Kolejny punkt zostanie otwarty w Centrum Handlowym Focus w Rybniku, a w ciągu najbliższych czterech lat firma planuje uruchomić 20 salonów w całej Polsce.
Za rozwój nowej sieci odpowiada Piotr Kupczyk, który ma doświadczenie w zarządzaniu projektami sieciowymi, zdobyte m.in. przy zakładaniu salonów sieci Biedronka.

Nowoczesne lokalizacje kluczem do sukcesu
Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun, podkreśla, że wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: „CH Promenada, mimo że jest jedną z najstarszych galerii w Warszawie, po niedawnej renowacji stała się jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w stolicy. Wybór tej lokalizacji wpisuje się w strategię Sun&Fun, która zakłada obecność w miejscach o wysokiej odwiedzalności”.
„Koncentrujemy się na miejscach, gdzie są lotniska, z których latają nasi klienci, i nie kolidujemy z biurami agencyjnymi. Chodzi o budowanie rozpoznawalności marki i jej wiarygodności – żeby klienci wiedzieli, że jest miejsce stacjonarne i czuli się komfortowo kupując u nas” – dodaje Magdalena Plutecka.
Wzrost liczby klientów o 24 proc. w porównaniu do ubiegłego roku
Sun&Fun stale rozwija swoją działalność, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. W 2024 roku firma obsłużyła 98 tys. klientów, notując wzrost o 24 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Plany na 2025 rok są jeszcze ambitniejsze – touroperator zakłada obsługę 120 tys. klientów. Firma odpowiada również na zmieniające się potrzeby rynku, wprowadzając nowe, egzotyczne kierunki.
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty