Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy

Fostertravel.pl Salon Grójec /fot. Fostertravel.pl

Sieć Fostertravel.pl stale się rozwija. Swoim partnerom firma gwarantuje pełne wsparcie merytoryczne, marketingowe i techniczne na każdym etapie prowadzenia biura.

Fostertravel.pl swym klientom oferuje wyjazdy wakacyjne, rezerwację hoteli, bilety lotnicze oraz wiele innych usług, takich jak kupno ubezpieczenia czy wynajęcie samochodu. Firma współpracuje z wszystkimi kluczowymi touroperatorami na polskim rynku, stale poszerzając swą ofertę.

Obecnie Fostertravel.pl współpracuje z ponad 40 salonami franczyzowymi w całej Polsce, a w planach ma dalszy dynamiczny rozwój sieci – co warto podkreślić, zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Jako że salony partnerskie są wizytówką sieci, głównym celem firmy – obok aspektu sprzedażowego – jest zwiększenie widoczności i świadomości marki, co nie jest możliwe bez stale rozwijającej się sieci biur.

Czego mogą oczekiwać partnerzy?

Fostertravel.pl oferuje współpracę zarówno osobom z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i bez doświadczenia, ale z zamiłowaniem do podróży. W ten sposób współpraca z Fostertravel.pl to rozwiązanie dla osób, które marzą o własnym biurze podróży.

Jako że jakość usług jest priorytetem Fostertravel.pl, partnerzy sieci mają do dyspozycji permanentne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Mogą także liczyć na wsparcie merytoryczne i finansowe w działaniach marketingowych, np. dzięki dofinansowaniu lokalnych kampanii medialnych i wizerunkowych. Partnerzy sieci otrzymują pomoc na wszystkich etapach prowadzenia aktywności marketingowych poprzez projektowanie grafik, na współfinansowaniu i kreowaniu kampanii outdoorowej kończąc.

Fostertravel.pl wspiera swoich partnerów w lokalnych działaniach marketingowych. Fot. materiał partnera

Nowością w ofercie Fostertravel.pl skierowaną do osób z doświadczeniem w branży turystycznej przystępujących do sieci jest dofinansowanie wyposażenia lokalu w meble i sprzęt biurowy.

„Przez wiele lat pracowałam na etacie w branży turystycznej, stale poszerzałam swoją wiedzę i któregoś dnia zamarzyłam o niezależności, choć obawiałam się całej pozasprzedażowej otoczki związanej z otwarciem i prowadzeniem biura” – mówi Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w podwarszawskich Ząbkach. „Skontaktowałam się z przedstawicielem Fostertravel.pl, który pomógł mi przejść przez wszystkie etapy otwarcia mojego upragnionego, własnego salonu. Długo szukaliśmy optymalnego lokalu, takiego, który przyciągnie klienta, a jednocześnie pozwoli uzyskać zgody czołowych touroperatorów na sprzedaż ich oferty. Następnie Fostertravel.pl pomógł mi stworzyć skuteczny biznes plan i przeprowadzić szereg analiz, które pozwoliły mi uzyskać zewnętrzne dofinasowanie wyposażenia salonu. Firma okazała mi wsparcie w działaniach marketingowych (zarówno online, jak i tradycyjnych), dzięki którym skutecznie udało mi się wejść na lokalny rynek. Dzięki wspomnianemu wsparciu, przyjaznej atmosferze i partnerskiemu podejściu przejście każdego odcinka drogi prowadzącej mnie do miejsca, w którym teraz jestem, było dużo łatwiejsze niżeli działanie w pojedynkę”.

Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w Ząbkach

Szczegółowe informacje: https://www.fostertravel.pl/franczyza/

Artykuł sponsorowany