Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy
Sieć Fostertravel.pl stale się rozwija. Swoim partnerom firma gwarantuje pełne wsparcie merytoryczne, marketingowe i techniczne na każdym etapie prowadzenia biura.
Fostertravel.pl swym klientom oferuje wyjazdy wakacyjne, rezerwację hoteli, bilety lotnicze oraz wiele innych usług, takich jak kupno ubezpieczenia czy wynajęcie samochodu. Firma współpracuje z wszystkimi kluczowymi touroperatorami na polskim rynku, stale poszerzając swą ofertę.
Obecnie Fostertravel.pl współpracuje z ponad 40 salonami franczyzowymi w całej Polsce, a w planach ma dalszy dynamiczny rozwój sieci – co warto podkreślić, zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Jako że salony partnerskie są wizytówką sieci, głównym celem firmy – obok aspektu sprzedażowego – jest zwiększenie widoczności i świadomości marki, co nie jest możliwe bez stale rozwijającej się sieci biur.
Czego mogą oczekiwać partnerzy?
Fostertravel.pl oferuje współpracę zarówno osobom z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i bez doświadczenia, ale z zamiłowaniem do podróży. W ten sposób współpraca z Fostertravel.pl to rozwiązanie dla osób, które marzą o własnym biurze podróży.
Jako że jakość usług jest priorytetem Fostertravel.pl, partnerzy sieci mają do dyspozycji permanentne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Mogą także liczyć na wsparcie merytoryczne i finansowe w działaniach marketingowych, np. dzięki dofinansowaniu lokalnych kampanii medialnych i wizerunkowych. Partnerzy sieci otrzymują pomoc na wszystkich etapach prowadzenia aktywności marketingowych poprzez projektowanie grafik, na współfinansowaniu i kreowaniu kampanii outdoorowej kończąc.
Nowością w ofercie Fostertravel.pl skierowaną do osób z doświadczeniem w branży turystycznej przystępujących do sieci jest dofinansowanie wyposażenia lokalu w meble i sprzęt biurowy.
„Przez wiele lat pracowałam na etacie w branży turystycznej, stale poszerzałam swoją wiedzę i któregoś dnia zamarzyłam o niezależności, choć obawiałam się całej pozasprzedażowej otoczki związanej z otwarciem i prowadzeniem biura” – mówi Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w podwarszawskich Ząbkach. „Skontaktowałam się z przedstawicielem Fostertravel.pl, który pomógł mi przejść przez wszystkie etapy otwarcia mojego upragnionego, własnego salonu. Długo szukaliśmy optymalnego lokalu, takiego, który przyciągnie klienta, a jednocześnie pozwoli uzyskać zgody czołowych touroperatorów na sprzedaż ich oferty. Następnie Fostertravel.pl pomógł mi stworzyć skuteczny biznes plan i przeprowadzić szereg analiz, które pozwoliły mi uzyskać zewnętrzne dofinasowanie wyposażenia salonu. Firma okazała mi wsparcie w działaniach marketingowych (zarówno online, jak i tradycyjnych), dzięki którym skutecznie udało mi się wejść na lokalny rynek. Dzięki wspomnianemu wsparciu, przyjaznej atmosferze i partnerskiemu podejściu przejście każdego odcinka drogi prowadzącej mnie do miejsca, w którym teraz jestem, było dużo łatwiejsze niżeli działanie w pojedynkę”.
Szczegółowe informacje: https://www.fostertravel.pl/franczyza/
Artykuł sponsorowany
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
29 kwietnia 2024
Corendon Airlines: nowe połączenie z Warszawy do Alanyi
Corendon poszerza siatkę połączeń z Polski. Nowością jest trasa z Warszawy do Alanyi,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty