Saudi Tourism Authority i Emirates wspólnie przyciągną turystów do Arabii Saudyjskiej

fot. Emirates

Saudi Tourism Authority (STA) i Emirates podpisały Memorandum of Understanding (MoU), aby przyciągnąć podróżnych i zwiększyć ruch turystyczny do Arabii Saudyjskiej. Nowa umowa opiera się na wykorzystaniu globalnej siatki połączeń Emirates do ponad 120 miast, a jej celem jest zachęcenie podróżnych do odwiedzenia Arabii Saudyjskiej i zapoznania się z ofertą wyjątkowych atrakcji.

Protokół ustaleń został podpisany w obecności Fahda Hamidaddina, dyrektora generalnego i członka zarządu Saudi Tourism Authority oraz Adnana Kazima, dyrektora handlowego Emirates. Adil Al Ghaith, starszy wiceprezes ds. operacji handlowych na Zatokę Perską, Bliski Wschód i Azję Środkową oraz Muhammad Bassrawi, wiceprezes Saudi Tourism Authority byli sygnatariuszami protokołu ustaleń podczas ceremonii w Rijadzie. Obecni byli także inni dyrektorzy wyższego szczebla z obu organizacji. Porozumienie podkreśla znaczenie partnerstwa oraz rolę, jaką zainteresowane strony odgrywają we wspieraniu ożywienia  ruchu turystycznego do Arabii Saudyjskiej.

Linie Emirates wraz z Saudi Tourism Authority zbadają możliwości współpracy przy kluczowych inicjatywach mających na celu zwiększenie globalnej konkurencyjności turystyki Arabii Saudyjskiej. Chodzi między innymi o działania promocyjne oraz o wsparcie sprzedaży podróży do Królestwa i zwiększenie rezerwacji z kluczowych rynków, a także dzielenie się spostrzeżeniami odnośnie rynków i trendów konsumenckich.

Dzięki strategicznemu partnerstwu linie lotnicze zweryfikują również możliwości dostosowania swoich rozkładów lotów z kluczowych rynków w sieci Emirates do miejsc docelowych w Arabii Saudyjskiej, zapewniając lepszą łączność i wygodę swoim klientom. Linie Emirates i Saudi Tourism Authority ocenią również możliwości poprawy doświadczeń z podróży poprzez rozwój infrastruktury dla turystów podróżujących do Rijadu, Dżuddy, Dammam i Medyny.

Protokół ustaleń podpisany między Saudi Tourism Authority a liniami lotniczymi Emirates pozwoli nam dotrzeć do ponad 120 miejsc na całym świecie i przyciągnąć turystów z tych miejsc nas – powiedział Fahd Hamidaddin, dyrektor generalny i członek zarządu Saudi Tourism Authority.

Jesteśmy dumni, że możemy strategicznie współpracować z Saudi Tourism Authority i wspierać ogromny potencjał Królestwa Arabii Saudyjskiej, jego kulturę, dziedzictwo i bioróżnorodność. Chcemy pomóc przyciągnąć do Królestwa odwiedzających, wzmocnić świadomość jego kultowych miejsc i uczynić je bardziej dostępnymi. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszych relacji – podkreśla Sir Tim Clark, prezes Emirates.

Emirates wspierają turystykę i handel w Królestwie od 1989 roku, rozwijając swoją działalność w Rijadzie, Dżuddzie, Medynie i Dammamie, dziś obsługują te cztery kluczowe porty oferując 53 loty tygodniowo, w tym loty Airbusami A380 do Dżuddy. Linie lotnicze przewiozły ponad 25 milionów pasażerów do/z Królestwa od początku świadczenia usług w tym kraju.

Emirates rozszerza partnerstwo z liniami Maldivian