Saudi Tourism Authority i Emirates wspólnie przyciągną turystów do Arabii Saudyjskiej
Saudi Tourism Authority (STA) i Emirates podpisały Memorandum of Understanding (MoU), aby przyciągnąć podróżnych i zwiększyć ruch turystyczny do Arabii Saudyjskiej. Nowa umowa opiera się na wykorzystaniu globalnej siatki połączeń Emirates do ponad 120 miast, a jej celem jest zachęcenie podróżnych do odwiedzenia Arabii Saudyjskiej i zapoznania się z ofertą wyjątkowych atrakcji.
Protokół ustaleń został podpisany w obecności Fahda Hamidaddina, dyrektora generalnego i członka zarządu Saudi Tourism Authority oraz Adnana Kazima, dyrektora handlowego Emirates. Adil Al Ghaith, starszy wiceprezes ds. operacji handlowych na Zatokę Perską, Bliski Wschód i Azję Środkową oraz Muhammad Bassrawi, wiceprezes Saudi Tourism Authority byli sygnatariuszami protokołu ustaleń podczas ceremonii w Rijadzie. Obecni byli także inni dyrektorzy wyższego szczebla z obu organizacji. Porozumienie podkreśla znaczenie partnerstwa oraz rolę, jaką zainteresowane strony odgrywają we wspieraniu ożywienia ruchu turystycznego do Arabii Saudyjskiej.
Linie Emirates wraz z Saudi Tourism Authority zbadają możliwości współpracy przy kluczowych inicjatywach mających na celu zwiększenie globalnej konkurencyjności turystyki Arabii Saudyjskiej. Chodzi między innymi o działania promocyjne oraz o wsparcie sprzedaży podróży do Królestwa i zwiększenie rezerwacji z kluczowych rynków, a także dzielenie się spostrzeżeniami odnośnie rynków i trendów konsumenckich.
Dzięki strategicznemu partnerstwu linie lotnicze zweryfikują również możliwości dostosowania swoich rozkładów lotów z kluczowych rynków w sieci Emirates do miejsc docelowych w Arabii Saudyjskiej, zapewniając lepszą łączność i wygodę swoim klientom. Linie Emirates i Saudi Tourism Authority ocenią również możliwości poprawy doświadczeń z podróży poprzez rozwój infrastruktury dla turystów podróżujących do Rijadu, Dżuddy, Dammam i Medyny.
Protokół ustaleń podpisany między Saudi Tourism Authority a liniami lotniczymi Emirates pozwoli nam dotrzeć do ponad 120 miejsc na całym świecie i przyciągnąć turystów z tych miejsc nas – powiedział Fahd Hamidaddin, dyrektor generalny i członek zarządu Saudi Tourism Authority.
Jesteśmy dumni, że możemy strategicznie współpracować z Saudi Tourism Authority i wspierać ogromny potencjał Królestwa Arabii Saudyjskiej, jego kulturę, dziedzictwo i bioróżnorodność. Chcemy pomóc przyciągnąć do Królestwa odwiedzających, wzmocnić świadomość jego kultowych miejsc i uczynić je bardziej dostępnymi. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszych relacji – podkreśla Sir Tim Clark, prezes Emirates.
Emirates wspierają turystykę i handel w Królestwie od 1989 roku, rozwijając swoją działalność w Rijadzie, Dżuddzie, Medynie i Dammamie, dziś obsługują te cztery kluczowe porty oferując 53 loty tygodniowo, w tym loty Airbusami A380 do Dżuddy. Linie lotnicze przewiozły ponad 25 milionów pasażerów do/z Królestwa od początku świadczenia usług w tym kraju.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Lato 2024 w Katowice Airport: 106 kierunków, 86 lotnisk, 30 państw
W niedzielę 31 marca 2024 roku w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” im.…
0 Komentarzy5 Minuty
28 marca 2024
Lotnisko Chopina wprowadza letnią siatkę połączeń
Zmiana czasu z zimowego na letni jest jednocześnie momentem, kiedy w lotnictwie zmienia…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Letnia siatka połączeń i nowe kierunki od końca marca na wrocławskim lotnisku
31 marca w Porcie Lotniczym Wrocław wejdzie w życie letnia siatka połączeń. Na podróżnych…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Jeden dzień z życia stewardesy PLL LOT
Jak wygląda codzienność stewardess i stewardów PLL LOT, czy stewardessa musi umieć pływać…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Port lotniczy Rzeszów-Jasionka od teraz z nazwą Rodziny Ulmów
Od 24 marca 2024 roku port lotniczy Rzeszów-Jasionka nosi imię Rodziny Ulmów. W…
0 Komentarzy1 Minuty