Saudi Tourism Authority i Emirates wspólnie przyciągną turystów do Arabii Saudyjskiej

Saudi Tourism Authority (STA) i Emirates podpisały Memorandum of Understanding (MoU), aby przyciągnąć podróżnych i zwiększyć ruch turystyczny do Arabii Saudyjskiej. Nowa umowa opiera się na wykorzystaniu globalnej siatki połączeń Emirates do ponad 120 miast, a jej celem jest zachęcenie podróżnych do odwiedzenia Arabii Saudyjskiej i zapoznania się z ofertą wyjątkowych atrakcji.
Protokół ustaleń został podpisany w obecności Fahda Hamidaddina, dyrektora generalnego i członka zarządu Saudi Tourism Authority oraz Adnana Kazima, dyrektora handlowego Emirates. Adil Al Ghaith, starszy wiceprezes ds. operacji handlowych na Zatokę Perską, Bliski Wschód i Azję Środkową oraz Muhammad Bassrawi, wiceprezes Saudi Tourism Authority byli sygnatariuszami protokołu ustaleń podczas ceremonii w Rijadzie. Obecni byli także inni dyrektorzy wyższego szczebla z obu organizacji. Porozumienie podkreśla znaczenie partnerstwa oraz rolę, jaką zainteresowane strony odgrywają we wspieraniu ożywienia ruchu turystycznego do Arabii Saudyjskiej.
Linie Emirates wraz z Saudi Tourism Authority zbadają możliwości współpracy przy kluczowych inicjatywach mających na celu zwiększenie globalnej konkurencyjności turystyki Arabii Saudyjskiej. Chodzi między innymi o działania promocyjne oraz o wsparcie sprzedaży podróży do Królestwa i zwiększenie rezerwacji z kluczowych rynków, a także dzielenie się spostrzeżeniami odnośnie rynków i trendów konsumenckich.
Dzięki strategicznemu partnerstwu linie lotnicze zweryfikują również możliwości dostosowania swoich rozkładów lotów z kluczowych rynków w sieci Emirates do miejsc docelowych w Arabii Saudyjskiej, zapewniając lepszą łączność i wygodę swoim klientom. Linie Emirates i Saudi Tourism Authority ocenią również możliwości poprawy doświadczeń z podróży poprzez rozwój infrastruktury dla turystów podróżujących do Rijadu, Dżuddy, Dammam i Medyny.
Protokół ustaleń podpisany między Saudi Tourism Authority a liniami lotniczymi Emirates pozwoli nam dotrzeć do ponad 120 miejsc na całym świecie i przyciągnąć turystów z tych miejsc nas – powiedział Fahd Hamidaddin, dyrektor generalny i członek zarządu Saudi Tourism Authority.
Jesteśmy dumni, że możemy strategicznie współpracować z Saudi Tourism Authority i wspierać ogromny potencjał Królestwa Arabii Saudyjskiej, jego kulturę, dziedzictwo i bioróżnorodność. Chcemy pomóc przyciągnąć do Królestwa odwiedzających, wzmocnić świadomość jego kultowych miejsc i uczynić je bardziej dostępnymi. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszych relacji – podkreśla Sir Tim Clark, prezes Emirates.
Emirates wspierają turystykę i handel w Królestwie od 1989 roku, rozwijając swoją działalność w Rijadzie, Dżuddzie, Medynie i Dammamie, dziś obsługują te cztery kluczowe porty oferując 53 loty tygodniowo, w tym loty Airbusami A380 do Dżuddy. Linie lotnicze przewiozły ponad 25 milionów pasażerów do/z Królestwa od początku świadczenia usług w tym kraju.
POWIĄZANE WPISY
16 maja 2025
KLM-em z Krakowa do Amsterdamu od 10 lat
W najbliższą niedzielę, 18 maja 2025 r. – Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM i…
0 Komentarzy7 Minuty
16 maja 2025
SKY express: rekordowy pierwszy kwartał 2025. Więcej pasażerów, lotów i przychodów
SKY express rozpoczął rok 2025 z silnym wzrostem we wszystkich najważniejszych obszarach…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Wizz Air rozszerza obsługę klienta. Wsparcie w języku polskim dostępne online
Wizz Air uruchomił usługę wsparcia w języku polskim jako element programu Customer First…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2025
Flying Blue uruchamia kolejną promocję „Status match”
Program lojalnościowy Flying Blue, należący do linii lotniczych Air France-KLM, rozpoczął…
0 Komentarzy1 Minuty
14 maja 2025
Rekordowy kwiecień w Katowice Airport – blisko 426 tys. pasażerów
Katowice Airport podsumowało ruch pasażerski za czwarty miesiąc bieżącego roku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty