Ryanair punktualny w grudniu na 85 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, ogłosiła swoje statystyki za grudzień – 85 proc. z ponad 36 000 lotów odbyło się punktualnie. Dodatkowo, odnotowano w grudniu mniej niż jedną skargę dotyczącą obsługi ,na tysiąc pasażerów a jeśli chodzi o skargi dotyczące zagubienia bagażu, to wynik podobny – mniej niż jedna na tysiąc pasażerów.

Katarzyna Gaborec-McEvoy z linii lotniczej Ryanair skomentowała: „Ryanair przewiózł w grudniu 6 mln pasażerów. 85 proc.lotów odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Warto przypomnieć, że wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”