Ryanair punktualny ponad miarę

archiwum Ryanair'a

91 proc lotów Ryanair’a lotów z ponad 39 000 lotów odbyło się zgodnie z rozkładem. Skargi zdarzały się mniej niż jedna na 1 000 pasażerów Z kolei na 2 tys. pasażerów przypadała mniej niż więcej jedna skarga dotycząca bagażu. Klaudia Kałążna z linii lotniczej Ryanair powiedziała: „Ryanair przewiózł w październiku 6,3 mln pasażerów. 91% lotów (z ponad 39 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”