Ryanair: oceń nas

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair wprowadziła możliwość oceny lotu. Usługa „Rate My Flight” jest już dostępna w 7 wersjach językowych i umożliwia pasażerom – zaraz po wylądowaniu – przesłanie swoich opinii w czasie rzeczywistym poprzez aplikację mobilną.

Funkcja ocely lotu „Rate My Flight” daje pasażerom możliwość oceny poszczególnych obszarów jak ogólne wrażenie z lotu, wejście na pokład, uprzejmość załogi, jakość serwisu na pokładzie, czy też wybór posiłków oraz napojów; w skali od 1 do 5, przy czy 1 to wynik bardzo słaby, a 5 bardzo dobry.
Już ponad 8.000 brytyjskich oraz irlandzkich klientów skorzystało z usługi „Rate My Flight” w czerwcu oraz lipcu. Dotychczasowe wyniki pokazują, iż 89 proc. badancyh jest zadowolonych z lotu. Usługa jest w tej chwili dostępna w języku polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim oraz włoskim poprzez aplikację mobilną Ryanair, którą pobrać można poprzez iTunes lub Google Play stores.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Usługa oceny lotu „Rate My Flight” jest jedną z naszych ostatnich inicjatyw powstałych w ramach 3. roku realizacji programu „ Always Getting Better”. Usługa pozwala na ocenę lotu w czasie rzeczywistym poprzez aplikacją mobilną Ryanaira. Z niecierpliwością czekamy na Państwa oceny, które pomogą nam udoskonalać wszystkie elementy obsługi klienta w Ryanair. Klienci, którzy chcialiby skorzystać z usługi oceny lotu proszeni są o pobranie aplikacji i wypełnienie krótkiego kwestionariusza zaraz po wylądowaniu.”