Ryanair mocno wchodzi w media społecznościowe

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, 8 lipca oficjalnie uruchomiła swoją stronę na Facebooku, oraz otworzyło konto na Twitterze, i własny kanał na youtube.

Aby uczcić otwarcie konta na Facebooku oraz 30 urodziny Ryanair organizuje konkurs „30 imion, 30 samolotów” dając swoim klientom możliwość umieszczenia swojego imienia oraz zdjęcia swojej twarzy na jednym z 30 samolotów Ryanaira. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę Ryanaira na Facebooku. Fani mogą przesłać swoje zdjęcie i pobrać film z jednym z samolotów Ryanaira noszących ich imię oraz zdjęcie. Lista 30 zwycięzców zostanie opublikowana we wrześniu.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „To wielka przyjemność dla Ryanaira uruchomić stronę na Facebooku w 30 rocznicę naszego inauguracyjnego lotu. Jest to kolejnym sygnałem naszej rozszerzającej się obecności w mediach społecznościowych. Już teraz jesteśmy najszybciej odpowiadającym na Twitterze europejskim przewoźniekim lotniczym, a na youtube mamy ponad 6 mln odsłon, stale rośniemy w siłę na Instyagramie, a nasze dalsze działania będzie można śledzić już wkrótce.

Aby uczcić otwarcie strony na Facebooku dajemy coś, czego nie można kupić. 30 samolotów Ryanaira będzie nosiło imiona oraz zdjęcia 30 szczęśliwych zwycięzców konkursu. Wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie otrzymają bezpłatnie spersonalizowane filmy z samolotem Ryanaira, którymi dowoli będzie można dzielić się na swoich kontach w mediach społecznościowych. Serdecznie zapraszamy na www.facebook.com/Ryanair. Zwycięzców poznamy już we wrześniu”.