Ryanair – 9,5 mln pasażerów w maju

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, opublikowała statystki, z których wynika, że liczba pasażerów korzystających z jej samolotów wzrosła o 16 proc., w porównaniu z majem 2014 roku. Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 7 punktów procentowych do 92 proc.. Roczny ruch pasażerski wzrósł o 13 proc. do 93,1 mln klientów.

Kenny Jacobs, dyrektor marketingu z linii lotniczej Ryanair powiedział: „Wyniki te soiągnęliśmyza sprawą naszych najniższych cen, a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better” (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym. Z nowymi połączeniami, zwiększoną częstotliwością lotów, ofercie Business Plus i Family Extra Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”