RateHawk – lider hotelowych platform szykuje sporo nowości

Wiodący gracz na rynku rezerwacji hotelowych nie marnuje czasu. Aplikacja mobilna, rozszerzenie Chrome a wreszcie polityka podróży to warte poznania nowości od RateHawk.
Pochodząca oryginalnie z Rosji platforma hotelowa B2B na stałe zadomowiła się wśród liderów rynku sprzedaży usług hotelowych w Polsce. Wraz z otwarciem biura w Warszawie i rozszerzeniem zespołu handlowego przyszły też wyniki. Dziś rynek polski jest wiodącym jeżeli chodzi o przychody RateHawka.
Panedmia sprzyja pracy nad innowacjami – Aplikacja, rozszerzenie Chrome i Polityka Podróży
Pandemia sprzyja pracom deweloperskim w obszarze IT. RateHawk nie marnował tu czasu. Niedawno użytkownicy systemu dostali do dyspozycji nowoczesną aplikacje mobilną. A to nie koniec zmian. By ułatwić proces rezerwacyjny mniejszym biurom podróży uruchomiono nakładkę na wyszukiwarkę chrome. Dodatkowo pozwala ona porównać ceny uzyskane w wyszukiwaniach za pośrednictwem innych narzędzi z tą opartą na RateHawk. Ta implementacja ułatwiła też zarządzanie narzędziem do kodów promocyjnych.
Możemy ją wypróbować w ramach wciąż trwającej akcji promocyjnej, podczas której możemy uzyskać 2 procentową zniżkę na rezerwacje hotelowe.
To nie wszystkie zmiany które planuje RateHawk – właśnie preawizowano ekscytującą nowość w postaci Polityki Podróży. Platforma już wcześniej zawierała opcje stopniowalnego dostępu, teraz jednak pójdzie o krok dalej. Wprowadzanie polityki podróży znacznie ułatwi biurom sprzedaż produktu hotelowego RateHawk dla firm.
Polityka podróży daje bowiem transparentność i możliwość łatwego wykazania oszczędności, do tego dochodzi moduł raportowy. To wszystko jest wielce wyczekiwane przez firmy.
Polityka podróży daje istotne oszczędności na podróżach służbowych
Lider w obszarze postsowieckim rozszerzy też ofertę hoteli w Polsce
RateHawk budował swoją pozycje w Polsce w oparciu o interesujący content hotelowy w obszarze post sowieckim. Polskie firmy coraz chętniej zapuszczały się w te rejony stanowiąc naturalną bazę klientów RateHawka.
Firma dostrzegła jednak także fakt iż same podróże służbowe wewnątrz Polski stanowią gro sprzedawanych w naszym kraju usług tego typu. Celem strategicznym jest więc powiększenie bazy hotelowej w naszym kraju. Wtedy z pewnością oferta platformy zyska jeszcze więcej w oczach agentów sprzedających usługi hotelowe w ramach podróży służbowych.
RateHawk rzuci wyzwanie w obszarze eventów i marketplacu przetargowego dla firm?
W kolejce czekają kolejne obszary, bardzo interesujący jest ten związany z rezerwacją eventów/spotkań firmowych w hotelach. Tutaj na razie jeżeli chodzi o automatyzacje prym wiedzie HRS wraz ze swoja usługą Meetago. Mocne są też polskie podmioty jak mojekonferencje.pl czy Salebiznesowe.pl . W ich przypadku poziom automatyzacji nie jest duży, same mogłyby potencjalnie korzystać z rozwiania white lable zaoferowanego przez RateHawka.
Niezwykle ciekawy jest też inny obszar tj platforma „przetargowa” dla firm – także tu przewodzi niemiecki gigant. RateHawk mógłby namieszać także na tym polu. Narzędzie dzięki któremu agenci mogli by przeprowadzić „przetarg” na usługi hotelowe dla swojego klienta korporacyjnego było by strzałem w dziesiątkę.
Z pewnością hotelowa platforma nie poprzestanie na sprzedaży usług li tylko hotelowych, będzie dosprzedawała te które są dla nich komplementarne. O ile w obszarze tradycyjnych usług jak bilety lotnicze konkurencja jest już mocno usadowiona, to wciąż można szukać synergii z nowymi rosnącymi rynkami. Dobrym przykładem wydaje się tu carsharing, w polskich a może wkrótce centralno europejskich warunkach partnerem mógłby być np. Panek Carshering.
Panek – lider car-sharingu i elektromobilności da impuls innowacji w segmencie podróży służbowych
Z pewnością pomysłów na podobne partnerstwa nie zabraknie. Warto obserwować ruchy RateHawk wiele jeszcze namiesza na hotelowym rynku obsługi wyjazdów służbowych. Główni konkurenci jak Booking i Hrs muszą się mieć na baczności.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] koncernu przypadają na czas rynkowej ekspansji konkurencji. Dynamicznie rozpychający się na rynku RateHawk ostatnio zaoferował też bilety lotnicze swoim agentom/partnerom. Pracuje też nad dalszymi […]
[…] RateHawk – lider hotelowych platform szykuje sporo nowości […]