Rainbow Tours popularny wśród posiadaczy smartfonów
W czerwcu aż 15 proc. wszystkich użytkowników, którzy weszli na stronę www.rainbowtours.pl , stanowili użytkownicy smartfonów korzystających z mobilnej wersji m.rainbowtours.pl. Przygotowana przez touroperatora wersja na telefony komórkowe posiada pełną funkcjonalność jeśli chodzi o wyszukiwanie ofert, zawiera zdjęcia, pełne opisy, opinie klientów, a także aktualne ceny. Użytkownik może także zapisać interesujące go oferty w schowku i wysłać je na swój adres mailowy czy wysłać prośbę do Call Center o kontakt w sprawie konkretnej oferty.
Michał Jaworski, dyrektor e-commerce w Rainbow Tours, pwiedział: „W chwili obecnej smartfony posiada zdecydowana większość użytkowników telefonów komórkowych, a internet stał się tani i bardzo powszechny. Wyniki wielu badań wskazują, że internauci bardzo często używają komórek właśnie na etapie planowania zakupów i wyszukiwania oferty, a zakupu dokonują zazwyczaj na komputerze. Korzystanie z wersji desktopowej strony na telefonach komórkowych było niezwykle trudne, dlatego stworzyliśmy dużo wygodniejszą w obsłudze wersję mobilną.”
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
Super, zwłaszcza, że prawie zaprzestałem z korzystania z komputera. Trochę mi tego wcześniej brakowało. Uważam, że to świetny krok w stronę klienta ze strony biura.
Dokładnie tak jest. Zawsze przeglądam rzeczy i oferty na telefonie w środkach transportu i w kolejkach, a ostatecznie kupuję na komputerze. Słuszna decyzja biura.
Nie wiedziałem, ale nie omieszkam skorzystać. Zawsze to większa wygoda, zwłaszcza dla mobilnych.
Świat idzie do przodu, bardzo dobrze ze strony Rainbow. Też w zasadzie poza pracą przestałam korzystać z komputera. Będę korzystać z apki, to pewne.
Bardzo wygodne rozwiązanie. Teraz coraz rzadziej siada się do komputera, można wszystko sprawdzić w drodze do pracy lub w podróży.
Też często korzystam ze smartfona, a bywa tak, że poza pracą w ogóle nie odpalam komputera. Dla mnie to dobrze.
Dobrze wiedzieć, jeszcze nie sprawdzałam tej opcji, a wiadomo, jak większość ludzi odchodzę od komputera na rzecz wygodnego smartfona.
Sama mam smartfona od niedawna więc dopiero co się wdrażam, ale z mobilnej stronki korzystałam i przyznaję że przyjemnie się używa.
Ostatnio Rainbow poczyniło dość sporo kroków na przód, zarówno jesli chodzi o stronę internetową, jak i o ofertę.
Korzystam często, bardzo wygodna opcja.
Podoba mi się wersja na telefon, mimo, że często aplikacje są mniej czytelne i intuicyjne dla osób, które dopiero zaczęły przygodę ze smartfonami, z mobilną stroną Rainbow nie miałam problemu.
Dobrze że powstała ta aplikacja, od jakiegoś czasu prawie nie włączam komputera, a korzystanie z wersji na komputer z telefonu byłoby męczące.
Bardzo fajna i łatwa w obsłudze wersja mobilna, co się niestety jeszcze rzadko zdarza, niewiele firm potrafi zrobić dobrą stronę mobilną. Rainbow to się udało.
To biuro, w przeciwieństwie do wielu, w zasadzie do większości firm z branży i spoza, inwestuje w nowe technologie i dopasowanie do nowoczesnych potrzeb.