Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej

Światowy kryzys wywołany ogłoszeniem pandemii koronawirusa wywrócił do góry nogami branżę MICE. Spotkania z konieczności przeniosły się do internetu, jednak czy zostaną w przestrzeni wirtualnej na stałe? Podyskutują o tym Katarzyna Kwaśniewska z TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka z Agencji Power podczas VIII Forum Promocji Turystycznej.
Zwolenników obu form spotkań nie brakuje – obie mają swoje wady i zalety. Część uczestników ma dość wirtualnej formy interakcji, po miesiącach spędzonych na wideokonferencjach podczas lockdownu. Inni cenią sobie wygodę, oszczędność czasu i niski koszt, niewątpliwe zalety formuły online. Jak w związku z tym zmieni się rynek spotkań?
„Pojedynek” ekspertów na ten temat stoczą podczas VIII Forum Promocji Turystycznej Katarzyna Kwaśniewska, PR i Marketing manager TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland. „Sędzią” będzie Marzena Markowska, zastępczyni redaktora naczelnego portalu WaszaTurystyka.pl.
Spodziewamy się zażartej dyskusji!

Katarzyna Kwaśniewska studiowała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z eventami związana jest od ponad 20 lat. Przez 11 lat współpracowała z warszawskim Klubem Stodoła. Zaczynała jako specjalista ds. promocji następnie jako kierownik programowo-artystyczny była odpowiedzialna za booking artystów oraz produkcją polskich i zagranicznych koncertów. Od 2007 roku właścicielka firmy eventowo-promocyjnej Art Production. Od 2018 roku współpracuje z TSE Grupa jako PR i Marketing manager oraz zarządza platformą do interakcji z publicznością podczas realizacji wydarzeń online. Fascynuje się nowymi technologiami scenicznymi oraz rozwiązaniami IT, które wzmacniają przekaz i usprawniają proces produkcji eventów. Jej motto życiowe zawiera się w prostym zdaniu: „Kto nie maszeruje ten ginie”.
Olga Krzemińska-Zasadzka to Prezes Zarządu SOIT /Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel/, członek – założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE (2010-2017), członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence (site).
Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes/. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /top meetings agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.
Na VIII Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 22 października 2020 do Kamienicy Artystycznej przy Białostockiej 22 w Warszawie.
POWIĄZANE WPISY
27 listopada 2023
Turystyka w Szwajcarii wróciła do poziomu sprzed 2019 roku
Wraz ze startem nowego sezonu narciarskiego Switzerland Tourism Polska przedstawiło…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Analiza Kiwi.com: Polscy turyści preferują wyjazdy latem i jesienią
Kiwi.com, firma travel-tech oraz wyszukiwarka tanich lotów, wzięła pod lupę sezonowość w…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2023
Firmy nie rezygnują z podróży, lecz zmieniają sposób ich organizacji
Według raportu „2023 Business Travel Index Outlook” opracowanego przez Global Business…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Targi IBTM World 2023 od 28 listopada w Barcelonie
W 2023 roku Polska organizacja Turystyczna odnotowała rekordową liczbę 26 zgłoszeń do…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Barbara Tutak złożyła rezygnację. Będzie konkurs na nowego prezesa WOT
Niespodziewaną rezygnację z funkcji prezeski Warszawskiej Organizacji Turystycznej…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
III Gala Waszej Turystyki odbędzie się 12 stycznia 2024
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić Państwa na trzecią w historii…
0 Komentarzy3 Minuty
17 listopada 2023
Dolny Śląsk atrakcyjny dla prawie 90 proc. rowerzystów. Region chce przyciągnąć ich więcej
Dolnośląska Organizacja Turystyczna pracuje nad strategią rozwoju turystyki rowerowej w…
0 Komentarzy2 Minuty
15 listopada 2023
Startuje nowa kampania promująca zimowe atrakcje w Małopolsce
Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała,…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2023
Wiślański Skipass zmienia się w Wispass
Rozpoczyna się dwunasty sezon dla projektu narciarskiego, znanego jako Wiślański Skipass…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej […]
[…] Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej […]