Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej

Światowy kryzys wywołany ogłoszeniem pandemii koronawirusa wywrócił do góry nogami branżę MICE. Spotkania z konieczności przeniosły się do internetu, jednak czy zostaną w przestrzeni wirtualnej na stałe? Podyskutują o tym Katarzyna Kwaśniewska z TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka z Agencji Power podczas VIII Forum Promocji Turystycznej, 7 czerwca w Warszawie.
Zwolenników obu form spotkań nie brakuje – obie mają swoje wady i zalety. Część uczestników ma dość wirtualnej formy interakcji, po miesiącach spędzonych na wideokonferencjach podczas lockdownu. Inni cenią sobie wygodę, oszczędność czasu i niski koszt, niewątpliwe zalety formuły online. Jak w związku z tym zmieni się rynek spotkań?
„Pojedynek” ekspertów na ten temat stoczą podczas VIII Forum Promocji Turystycznej Katarzyna Kwaśniewska, PR i Marketing manager TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland. „Sędzią” będzie Marzena Markowska, zastępczyni redaktora naczelnego portalu WaszaTurystyka.pl.
Spodziewamy się zażartej dyskusji!

Katarzyna Kwaśniewska studiowała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z eventami związana jest od ponad 20 lat. Przez 11 lat współpracowała z warszawskim Klubem Stodoła. Zaczynała jako specjalista ds. promocji następnie jako kierownik programowo-artystyczny była odpowiedzialna za booking artystów oraz produkcją polskich i zagranicznych koncertów. Od 2007 roku właścicielka firmy eventowo-promocyjnej Art Production.
Od 2018 roku współpracuje z TSE Grupa jako PR i Marketing manager oraz zarządza platformą do interakcji z publicznością podczas realizacji wydarzeń online. Fascynuje się nowymi technologiami scenicznymi oraz rozwiązaniami IT, które wzmacniają przekaz i usprawniają proces produkcji eventów. Jej motto życiowe zawiera się w prostym zdaniu: „Kto nie maszeruje ten ginie”.
Olga Krzemińska-Zasadzka to Prezes Zarządu SOIT /Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel/, członek – założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE (2010-2017), członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence (site).
Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes/. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /top meetings agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.
Na VIII Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 7 czerwca do Kamienicy Artystycznej przy Białostockiej 22 w Warszawie.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
23 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny: 1003 bony wydane w pierwszym dniu
Pierwsza transza Podlaskiego Bonu Turystycznego, która wystartowała 20 kwietnia, cieszyła…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej […]