Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej

Światowy kryzys wywołany ogłoszeniem pandemii koronawirusa wywrócił do góry nogami branżę MICE. Spotkania z konieczności przeniosły się do internetu, jednak czy zostaną w przestrzeni wirtualnej na stałe? Podyskutują o tym Katarzyna Kwaśniewska z TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka z Agencji Power podczas VIII Forum Promocji Turystycznej, 7 czerwca w Warszawie.
Zwolenników obu form spotkań nie brakuje – obie mają swoje wady i zalety. Część uczestników ma dość wirtualnej formy interakcji, po miesiącach spędzonych na wideokonferencjach podczas lockdownu. Inni cenią sobie wygodę, oszczędność czasu i niski koszt, niewątpliwe zalety formuły online. Jak w związku z tym zmieni się rynek spotkań?
„Pojedynek” ekspertów na ten temat stoczą podczas VIII Forum Promocji Turystycznej Katarzyna Kwaśniewska, PR i Marketing manager TSE Grupa i Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland. „Sędzią” będzie Marzena Markowska, zastępczyni redaktora naczelnego portalu WaszaTurystyka.pl.
Spodziewamy się zażartej dyskusji!

Katarzyna Kwaśniewska studiowała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z eventami związana jest od ponad 20 lat. Przez 11 lat współpracowała z warszawskim Klubem Stodoła. Zaczynała jako specjalista ds. promocji następnie jako kierownik programowo-artystyczny była odpowiedzialna za booking artystów oraz produkcją polskich i zagranicznych koncertów. Od 2007 roku właścicielka firmy eventowo-promocyjnej Art Production.
Od 2018 roku współpracuje z TSE Grupa jako PR i Marketing manager oraz zarządza platformą do interakcji z publicznością podczas realizacji wydarzeń online. Fascynuje się nowymi technologiami scenicznymi oraz rozwiązaniami IT, które wzmacniają przekaz i usprawniają proces produkcji eventów. Jej motto życiowe zawiera się w prostym zdaniu: „Kto nie maszeruje ten ginie”.
Olga Krzemińska-Zasadzka to Prezes Zarządu SOIT /Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel/, członek – założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE (2010-2017), członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence (site).
Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes/. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /top meetings agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.
Na VIII Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 7 czerwca do Kamienicy Artystycznej przy Białostockiej 22 w Warszawie.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
17 czerwca 2025
Architektura, natura, chillout. Spotkajmy się na Pergoli
W samym sercu zielonego Wrocławia leży miejsce, które zachwyca dosłownie każdego. Nie…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej […]