Sieć A&O wprowadza do oferty automaty z pizzą

Przed A&O Berlin Mitte został zainstalowany pilotażowy automat do pizzy. Zamówienia składane są za pomocą dotykowego ekranu, a pizza jest przygotowywana automatycznie na miejscu. Świeży i chrupiący drożdżowy placek z dodatkami zapakowany w pudełko wychodzi prosto z automatu. Usługa wkrótce ma być dostępna również w innych lokalizacjach A&O.
Obecnie w Berlin Mitte dostępnych jest pięć rodzajów pizz, w tym w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. Ceny wahają się od 6,90 do 11,90 euro. Zadbano również o możliwość wspólnej konsumpcji: automat może przygotowywać dwie pizze na raz.
„Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. Jesteśmy trochę zaskoczeni sukcesem naszej pizzy z automatu. Wyprzedaliśmy wszystko już w pierwszy weekend” – mówi Phillip Winter, dyrektor ds. marketingu a&o Hotels.
Z usługi korzystają zarówno goście hostelowi, jak i sąsiedzi oraz przechodnie – automat sprzedaje kilkaset pizz tygodniowo. Dodatkowo, automat wysyła wiadomości tekstowe i mailowe do zespołu A&O, gdy tylko pizze się wyczerpią. Wstępne zamawianie posiłku można również złożyć za pośrednictwem aplikacji.
Pilotażowy automat z pizzą w A&O Berlin Mitte jest prawdopodobnie początkiem dalekosiężnej współpracy: maszyna jest obecnie wypożyczona, a faza testowa zaplanowana jest do kwietnia. Jednak automat może w przyszłości pojawić się przed każdym A&O.
Duża różnorodność gości – duża różnorodność w cateringu?
Rodziny, klasy szkolne, kluby sportowe, pary, osoby podróżujące samotnie, seniorzy, backpackersi, wypady na miasto czy podróże służbowe – różnorodność gości A&O jest duża.
„Dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb naszych klientów i zawsze staramy się proponować nowe pomysły i zaskakiwać. Na przykład wprowadziliśmy specjalne urozmaicone oferty śniadaniowe dla dzieci, a austriackie A&O zostało właśnie przetestowane pod kątem kuchni wegetariańskiej – i zajęło trzecie miejsce w kategorii „hotel miejski”” – dodaje Phillip Winter.
POWIĄZANE WPISY
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
15 lipca 2025
Nowy trend w MICE: hybrydowe spotkania wzmacniają sektor hotelarski
Branża MICE w Warszawie zakończyła sezon konferencyjny 2024/2025 z rosnącą liczbą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 lipca 2025
Wakacyjne trendy Polaków w Google: Hiszpania wyprzedza Włochy, a all inclusive zyskuje na popularności
Rozpoczął się sezon wakacyjny, a dane z wyszukiwarki Google pokazują wyraźny zwrot w…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Rusza 4. edycja Szlaku Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska po raz kolejny wyznacza kierunek wakacyjnej przygody. Czwarta odsłona…
0 Komentarzy1 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lipca 2025
Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Kiwi.com: Lotnisko w Krakowie liderem wśród zagranicznych turystów odwiedzających Polskę
Z danych Kiwi.com wynika, że w sezonie letnim 2025 roku krakowskie lotnisko stało się…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Gniezno: Widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnie 12 tys. widzów
W sierpniu 2025 roku odbędzie w Gnieźnie plenerowe widowisko historyczno-teatralne…
0 Komentarzy1 Minuty