Pomorze Zachodnie promuje się muralami.

W Warszawie na ścianie budynku przy przystanku Metro Politechnika powstał mural przedstawiający w humorystyczny sposób potencjał turystyczny Pomorza Zachodniego. Mural jest dziełem znanego szczecińsko-poznańskiego kolektywu – Mr. Lump & Cekas.
Na muralu przedstawiono większość atrakcji, czekających latem na turystów w regionie Pomorza Zachodniego.
Mural jest elementem kampanii Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość. Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku regionu: wyjątkowego, innowacyjnego, otwartego na zmiany i atrakcyjnego nie tylko turystycznie, ale i biznesowo. Jest to już drugi mural, który powstaje w ramach tej kampanii. Pierwszy został stworzony na początku kwietnia w samym centrum Poznania.
Kampania „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” współfinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.