Polskie Linie Lotnicze LOT prezentują nową odsłonę kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika pod znanym już hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Jej nowa odsłona ponownie akcentuje rolę pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży, a także zwraca uwagę na nowe kierunki w siatce połączeń LOT-u.
Bohaterami drugiej odsłony kampanii ponownie zostali przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – osoby, które pasażerowie mogą spotkać na co dzień podczas podróży na pokładach przewoźnika. Tym razem byli to Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737) i Ada Kołodziej (stewardesa) oraz Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward).
Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma także na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do stolicy Uzbekistanu – Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki – Rijad w Arabii Saudyjskiej oraz rumuńską Oradeę.
„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach – o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz” realizowane będą do końca maja w formie reklam OOH, w tym na tradycyjnych billboardach, nośnikach citylight i digital. Kampania OOH potrwa do końca maja, natomiast w pozostałych kanałach będzie kontynuowana do końca sierpnia 2024 roku.
POWIĄZANE WPISY
17 maja 2024
Emirates rozpoczynają współpracę z SAF na Heathrow
Linie Emirates odebrały dostawę zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF) od Shell Aviation…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2024
Lotnisko Warszawa-Modlin: w kwietniu obsłużyliśmy ponad 229 tys. pasażerów
W kwietniu 2024 roku z usług Lotniska Warszawa-Modlin skorzystało 229 270 pasażerów, a…
0 Komentarzy1 Minuty
16 maja 2024
Nowy Boeing 737 MAX 8 dołączył do floty PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały pierwszego z jedenastu zamówionych Boeingów 737 MAX…
0 Komentarzy1 Minuty
16 maja 2024
Rekordowy kwiecień w porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka
Ponad 80 tys. pasażerów, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej, obsłużyło w kwietniu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2024
Ryanair otwiera drugi hangar WAMS we Wrocławiu. Inwestycja za 25 mln euro da 300 nowych miejsc pracy
Ryanair poinformował o otwarciu swojego drugiego hangaru we wrocławskim Aircraft…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2024
Katowice Airport: najlepszy kwiecień w historii portu. Obsłużono blisko 359 tys. pasażerów
W trakcie 30 pełnych dni kwietnia 2024 w Katowice Airport odnotowano 358 412 pasażerów,…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Emirates Group ogłasza rekordowe wyniki za rok finansowy 2023/2024
Grupa Emirates opublikowała sprawozdanie roczne za rok finansowy 202/2024, ustanawiając…
0 Komentarzy7 Minuty
10 maja 2024
Ryanair podpisał umowę partnerską z eSky
eSky jest kolejnym internetowym biurem podróży, które podpisało z Ryanair umowę na…
0 Komentarzy1 Minuty
8 maja 2024
Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.
Klienci Costa Cruises korzystający z lotu czarterowego armatora otrzymają pomoc w…
0 Komentarzy1 Minuty