Polski Holding Hotelowy otworzy w pierwszy w Polsce hotel voco

PHH wprowadza do Polski kolejną markę hotelową
Podpisanie umowy Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins/fot. archiwum PHH

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego otworzy, jako pierwsza w Polsce, hotel marki voco należącej do sieci InterContinental (IHG). Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Katowice.

W czwartek, 29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Oba hotele należą do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedział: “Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces.”

Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG, dodał: “Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych
i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicac.”

Marka voco wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się” i reprezentuje przemyślany, świeży i czarujący charakter marki. IHG obiecuje, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie. Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół oddanych gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci.
Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”. Hotele voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.

Polski Holding Hotelowy nagrodzony Innowatorem Wprost

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center