Sieć hoteli voco otworzy w tym roku 50. hotel

fot. archiwum voco

Marka premium voco należąca do grupy IHG ® Hotels & Resorts osiągnęła ważny etap w swojej ekspansji obejmującej portfolio ponad pięćdziesięciu obiektów, które zostały już otwarte lub ich otwarcie nastąpi niebawem w ponad dwudziestu krajach na całym świecie.

Marka voco zadebiutowała w 2018 roku w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu voco. Następnie pod koniec 2018 roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach, gdzie zostały otwarte nowe obiekty w Nowym Jorku i Hangzhou.

Pułap pięćdziesięciu hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre w Australii, do którego dojdzie w tym roku.

W czasach pandemii w 2020 roku IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25 proc. nowych umów otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w inne marki hoteli, w tym 13 proc. dotyczyło konwersji na markę voco. Wszechstronność marki również ewoluuje — pierwsza nieruchomość typu all-suite została podpisana w Doha a pierwsze hotele w nowo wybudowanych nieruchomościach, zostały otwarte w Edynburgu w Szkocji, kolejna w Nanjing w Chinach (otwarcie pod koniec tego roku).

Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG powiedziała: „Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka hoteli voco zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, iż zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem. To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność marki voco do dobrze rozpoznawalnej globalnej marki sieci hoteli przyczyniło się do tego sukcesu.

Po wejściu na rynek amerykański i chiński w zeszłym roku jesteśmy podekscytowani potencjałem rozwoju tej marki i jej wyjątkową ofertą dla właścicieli oraz gości. Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki voco wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas wymagany od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku”.

Polski Holding Hotelowy otworzy w pierwszy w Polsce hotel voco