Sieć hoteli voco otworzy w tym roku 50. hotel
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2021/04/voco.jpg)
Marka premium voco należąca do grupy IHG ® Hotels & Resorts osiągnęła ważny etap w swojej ekspansji obejmującej portfolio ponad pięćdziesięciu obiektów, które zostały już otwarte lub ich otwarcie nastąpi niebawem w ponad dwudziestu krajach na całym świecie.
Marka voco zadebiutowała w 2018 roku w Australii, gdzie została podpisana pierwsza umowa na otwarcie hotelu voco. Następnie pod koniec 2018 roku rozpoczęła się ekspansja voco na największych rynkach IHG, w USA i Chinach, gdzie zostały otwarte nowe obiekty w Nowym Jorku i Hangzhou.
Pułap pięćdziesięciu hoteli został osiągnięty dzięki podpisaniu umowy na otwarcie hotelu voco Brisbane City Centre w Australii, do którego dojdzie w tym roku.
W czasach pandemii w 2020 roku IHG odnotowało wzrost liczby obiektów podlegających konwersji. 25 proc. nowych umów otwarcia hoteli dotyczyło przekształcenia dotychczasowych budynków w inne marki hoteli, w tym 13 proc. dotyczyło konwersji na markę voco. Wszechstronność marki również ewoluuje — pierwsza nieruchomość typu all-suite została podpisana w Doha a pierwsze hotele w nowo wybudowanych nieruchomościach, zostały otwarte w Edynburgu w Szkocji, kolejna w Nanjing w Chinach (otwarcie pod koniec tego roku).
Jane Mackie, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu marek luksusowych i ekskluzywnych w IHG powiedziała: „Minęło dwa i pól roku od otwarcia pierwszego hotelu voco w Australii. Od tego czasu nasza marka hoteli voco zanotowała nadzwyczajny wzrost dzięki temu, iż zachowała urok hotelu niezależnego wraz z jego nieformalnych charakterem. To w połączeniu z gwarancją jakości oferowaną przez przynależność marki voco do dobrze rozpoznawalnej globalnej marki sieci hoteli przyczyniło się do tego sukcesu.
Po wejściu na rynek amerykański i chiński w zeszłym roku jesteśmy podekscytowani potencjałem rozwoju tej marki i jej wyjątkową ofertą dla właścicieli oraz gości. Każdy hotel z rodziny voco posiada swój unikatowy styl i charakter. W procesie adaptacji hotelu do wymagań marki voco wykorzystujemy indywidualne cechy nieruchomości, w wyniku czego czas wymagany od podpisania umowy do otwarcia obiektu pod szyldem voco jest o wiele krótszy niż średni okres wymagany na tego typu operacje na obecnym rynku”.
Polski Holding Hotelowy otworzy w pierwszy w Polsce hotel voco
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty