Polska zobacz więcej – jest sukces
Prawie 80 tysięcy turystów skorzystało z II edycji akcji „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny”. W tegorocznej akcji wzięło udział o prawie 10 proc. więcej przedsiębiorców niż w ubiegłorocznej.
Tegoroczna akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną odbyłą się w dniach 31 marca – 2 kwietnia i pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy przy upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2 proc.) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami, w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych. Pisaliśmy na portalu WaszaTurystyka.pl o ciepłym przyjęciu tej akcji (czytaj TUTAJ).
Witold Bańka, minister sportu i turystyki, powiedział: “Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować. Ożywienie krajowego ruchu turystycznego ma realny wpływ na gospodarkę kraju. W minionym roku liczba podróży krajowych wzrosła o 9 proc.. Wierzę, że takie wydarzenia, jak „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” mogą ten trend jeszcze umocnić.”
96,5 proc. turystów, dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku w ramach „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” a ponad 93 proc. partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji.
Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, powiedział: “Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w czasie sezonu. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka. Z naszej ewaluacji wynika, że ponad połowa (60,4 proc.) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami w marcu 2017 roku.”
Kolejna edycja akcji „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” odbędzie się w październiku br.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
20 marca 2024
Festiwal „Szlakiem wody” 22 marca w Hydropolis
Z okazji Światowego Dnia Wody 22 marca 2024 Hydropolis oraz kolektyw Outriders zapraszają…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2024
MROT: w 2023 województwo mazowieckie odwiedziło o 6,3 proc. turystów więcej niż rok wcześniej
Rok 2023 był udany dla turystyki w naszym regionie. Mazowiecka Regionalna Organizacja…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2024
Pomóżmy Alinie w walce z chorobą
Alina Dybaś, znana w świecie turystyki ze swojego zaangażowania i oddania, teraz…
0 Komentarzy1 Minuty