Polska prezentuje swoją ofertę biznesową i kulturalną na IMEX Frankfurt 2023
Podczas tegorocznych targów IMEX Poland Convention Bureau postawiło siłę marketingu sensorycznego. Na polskim stoisku wystawiło się 18 wystawców prezentujących produkty i usługi.
Stoisko Polski, które prezentowało produkty i usługi 18 wystawców, przyciągnęło uwagę gości targów IMEX. Odbyło się ponad 300 spotkań biznesowych, a liczne nieoficjalne spotkania rozwinęły możliwości networkingowe.
Spotkajmy się na stoisku
„Jako osoba, która od wielu lat uczestniczy w targach IMEX, mogę powiedzieć, że tegoroczna edycja okazała się jedną z najlepszych. Targi były zdecydowanie większe niż rok temu, co jest dobitnym dowodem na to, że nasza branża obronną ręką wychodzi z pandemii. Poprawiła się również jakość rozmów biznesowych, dzięki czemu odbyłam naprawdę ciekawe spotkania. Wśród hosted buyersów przeważali tym razem przedstawiciele stowarzyszeń. Pytali co prawda głównie o mniejsze konferencje, dla 100-200 osób, ale – poza Europą – reprezentowali też odległe kierunki, takie jak Australia czy Stany Zjednoczone. Widać, że coraz więcej potencjalnych klientów z przysłowiowego drugiego końca świata interesuje się Europą Środkową, w tym Polską. To dla nas świetna wiadomość” – powiedziała Aneta Książek, kierownik PCB POT.
Na stoisku zaserwowano sękacze prosto z Podlasia oraz wiele słodkości i lokalnych produktów. Polscy partnerzy przeprowadzili na stoisku ponad 300 oficjalnie zaplanowanych spotkań biznesowych. Co więcej, liczne nieoficjalne spotkania odbywały się na w różnych przestrzeniach Messe Frankfurt oraz w trakcie dodatkowych wydarzeń, zwiększając możliwości networkingowe.
„W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych. Na szczególną uwagę zasługuje duże zainteresowanie ze strony przedstawicieli z USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na wiele dużych inwestycji amerykańskich firm IT w naszym kraju. Stanowi to niezwykłą szansę dla organizacji eventów, podróży motywacyjnych, rezerwacji hotelowych i unikalnych usług w ramach polskiej branży MICE – mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau.
W tym roku na targach IMEX zespół Poland Convention Bureau skupił się na marketingu sensorycznym. Poprzez wydarzenia muzyczne na stoisku i poza nim nawiązano do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX jakim była Ludzka Natura (Human Nature).
Wśród wystawców znaleźli się m.in. Centrum Kongresowe ICE Kraków, Creative Poland, DMC Poland oraz G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego. Dodatkowo udział wzięli Gdańsk Convention Bureau, Furnel Travel International, Kraków Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Łódź Convention Bureau oraz Marriott International – Polish National Sales Office.
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2024
Rekordowa liczba noclegów Polaków w Dreźnie
Drezno i Kraina Łaby odbudowują turystykę do poziomu sprzed pandemii. Polacy liderem…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Dubaj Gov Games 2024 zabrała zawodników na szczyt Burdż Chalifa
W tym roku piąta edycja Gov Games osiągnęła nowy poziom dzięki nowej, dodatkowej rundzie…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
Esky.pl wprowadza nową platformę łącząca inspiracje podróżnicze z wyszukiwaniem okazyjnych cen biletów lotniczych
Dla wielu Polaków planujących urlop, pogoda, koszt podróży, ciekawy kierunek i dostępne…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2024
Kiwi.com: Rzym najchętniej wybieranym miejscem na Wielkanoc
Rzym od lat jest chętnie wybierany w okresie świąt Wielkanocy i wedle analizy Kiwi.com, w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2024
Nocowanie.pl stawia na natychmiastowe rezerwacje i wprowadza nowy abonament
Dla turystów – wygodna, natychmiastowa rezerwacja noclegu. Dla partnerów – tańsze…
0 Komentarzy3 Minuty