Polish Prestige Hotels od dzisiaj, to Harmony Polish Hotels

Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu minionego roku połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels to obecnie największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych.

Nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.

Krzysztof Jędrocha, prezez zarządu, powiedział: Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży.
W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową Strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości.”

Przyjęta strategia ma w swoim celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu Gości a tym samym w zwiększaniu rentowności dla Hoteli.

Wg ekspertów z branży proces zmian przyczyni się do podniesienia świadomości marki organizacji w branży hotelarskiej i w powszechnej ale przede wszystkim w świadomości gości.

Krzysztof Jędrocha dodał: „Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem. Serdecznie zapraszamy do Grupy Harmony Polish.”

Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.