Polish Prestige Hotels od dzisiaj, to Harmony Polish Hotels
Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu minionego roku połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
Harmony Polish Hotels to obecnie największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych.
Nowa nazwa konsorcjum jest symbolem zmiany, komunikuje „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.
Krzysztof Jędrocha, prezez zarządu, powiedział: Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży.
W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową Strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości.”
Przyjęta strategia ma w swoim celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu Gości a tym samym w zwiększaniu rentowności dla Hoteli.
Wg ekspertów z branży proces zmian przyczyni się do podniesienia świadomości marki organizacji w branży hotelarskiej i w powszechnej ale przede wszystkim w świadomości gości.
Krzysztof Jędrocha dodał: „Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem. Serdecznie zapraszamy do Grupy Harmony Polish.”
Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2024
IGHP: wyniki hoteli poprawiają się
Wyniki hoteli w lutym były na lepszym poziomie niż w styczniu, ale jednak słabszym od…
0 Komentarzy6 Minuty
14 marca 2024
Hotel Bellotto w Warszawie dołącza do IGHP
Obecnie do IGHP należy 568 hoteli, czyli około 22 proc. wszystkich skategoryzowanych…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2024
Sun & Snow: sezon zimowy lepszy niż rok temu
Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem blisko 2,6 tys. apartamentów, w ponad 50…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2024
Trwa rozbudowa marek premium Accor w Europie Środkowo-Wschodniej
Accor konsekwentnie realizuje plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2024
Nocowanie.pl stawia na natychmiastowe rezerwacje i wprowadza nowy abonament
Dla turystów – wygodna, natychmiastowa rezerwacja noclegu. Dla partnerów – tańsze…
0 Komentarzy3 Minuty
11 marca 2024
Startuje kolejna edycja konkursu Travelist Hotel Star 2024
Wkrótce po raz kolejny eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście wybiorą…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2024
Travelist.pl: Wielkanoc 2024 Polacy planują spędzić nad morzem
Święta Wielkanocne są dla wielu czasem celebracji, ale też okazją do krótkiego…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2024
Accor: turyści bardziej pewni wydatków na podróże niż rok wcześniej
Jak podają eksperci grupy hotelarskiej w raporcie „Europa w ruchu: spostrzeżenia…
0 Komentarzy9 Minuty
29 lutego 2024
MerlinX zaprezentuje szukAI
Na berlińskich targach ITB MerlinX zaprezentuje inteligentną wyszukiwarkę kontekstową…
0 Komentarzy1 Minuta