Poland Destination wzmocni promocję incentive w Polsce

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau we współpracy ze Stowarzyszeniem SITE Poland uruchomiła nowe narzędzie dedykowane promocji Polski. Jest to kolejne rozwiązanie, po katalogu Poland Online Site Inspection, skierowane do branży MICE.

Poland Destination to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową SITE Poland i przygotowane w języku polskim i angielskim. Oprócz praktycznych wiadomości, zawiera informacje o atrakcjach w Polsce oraz propozycje programów incentive, a także kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych.

Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, powiedział: “Polska Organizacja Turystyczna od lat z chęcią podejmuje współpracę ze środowiskiem branżowym w celu pozyskiwania i wspierania międzynarodowych konferencji czy kongresów oraz budowania świadomości wpływu organizacji spotkań i wydarzeń na lokalną społeczność. Współpraca ze specjalistami z Site Poland oraz lokalnymi ekspertami w miastach i regionach zapoczątkowana została przez Poland Convention Bureau w 2020 roku cyklem podróży studyjnych dla organizatorów podróży motywacyjnych, którzy ze względu na utrudnienia w podróżach, zainteresowali się rodzimą ofertą. Dzisiejsza premiera to kolejny przykład na elastyczne podejście naszej branży do odbudowy sektora.”

Grażyna Grot-Duziak, prezes Stowarzyszenia SITE Poland, dodała: „Polska ma ogromny potencjał, który zauważyły zagraniczne firmy organizujące wyjazdy do naszego kraju. Swoją wiedzę o naszym kraju pozyskują na targach, workshopach i podczas bezpośrednich spotkaniach z DMC. Naszym zamiarem jest podtrzymywanie tej dobrej aury wokół Polski jako atrakcyjnej destynacji i dotarcie do innych nowych rynków za pomocą nowych narzędzi. W organizacji Site Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, a znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy kierować ofertę i działania informacyjne. Poprzez współpracę z Poland Convention Bureau POT możemy czerpać z wiedzy i materiałów przygotowanych przez specjalistów tej organizacji, rozszerzając tym samym ich zasięg.”

Strona internetowa to pierwszy etap rozwoju tego narzędzia. To baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie, dla członków Site Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji, do promowania swoich usług. Potencjalni odbiorcy z Site Global, a także innych pokrewnych organizacji znajdą w tym miejscu wiele informacji, pomysłów i powodów dla których warto zorganizować wyjazdy w celach biznesowo-turystycznych do naszego kraju, jak np. duże wydarzenia kulturalno-naukowo-sportowe, które same w sobie są atrakcją i będą przyciągać grupy turystów.

Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT, podkreśliła: „Nowa rzeczywistość, z którą przyszło nam się mierzyć w 2020 roku spowodowała ponad 70 proc. spadek planowanych wyjazdów polskich firm. Na szczęście część z wydarzeń udało się z powodzeniem zrealizować w Polsce, która wciąż dla wielu rodaków jest zaskakująca, nieodkryta i co istotne nieobarczona ryzykiem, jakie obecnie mogą nieść ze sobą podróże w odległe kierunki.

Najnowszy Incentive Travel Industry Index wskazuje, iż tzw. incentive travel 2.0, jak coraz częściej określa się podróże, które będą realizowane w najbliższych latach, będą opierać się w pierwszej kolejności na działaniach CSR i wellness, a następnie na doświadczeniach kulturalnych oraz integracji z zachowaniem dystansu społecznego. Czy to po Polsce czy po świecie, podróżować będziemy odpowiedzialnie i bardziej intencjonalnie. Mam nadzieję, iż za pomocą Destination Poland pokażemy, iż jako branża jesteśmy świadomi tych zmian, gotowi do działania i odbudowy rynku.”

SITE Poland nagrodzone w kategorii „Excellence in Sustainability”

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center