Podlaskie z nową kampanią w mediach społecznościowych

Kampania Podlaskie.travel
Kampania Podlaskie.travel

„Podlaskie. Dobrze tu być” to tytuł nowej kampanii Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Na kreację składa się 7 krótkich spotów. Będzie można je zobaczyć co weekend w mediach społecznościowych Podlaskie Travel.

Emisja pierwszego spotu odbyła się 23 października.

Filmy eksponują walory i atrakcje turystyczne województwa podlaskiego. Podkreślają wartości, jakich coraz częściej poszukają turyści: bliskość natury, podróżowanie w stylu slow czy cyfrowy detoks. Scenariusze napisano tak, by spoty były jak najbardziej uniwersalne – mają przekonać widzów, że Podlaskie warto odwiedzać cały rok.

Głównym motywem jest przyroda. W spotach znalazły się między innymi ujęcia ze ścieżek edukacyjnych w Biebrzańskim Parku Narodowym czy z kładki Śliwno-Waniewo. Przeplatają je sceny aktywnego spędzania czasu – na rowerze, w kajaku, na pieszych szlakach turystycznych.

Kampania Podlaskie.travel
Kampania Podlaskie.travel

Kampania jest zadaniem publicznym, które zostało wykonane dzięki dofinansowaniu ze środków Województwa Podlaskiego. Realizacją zajął się Krzysztof Łapiński – Black Button.

Kampania „Czas na Podlaskie”

Marzena Markowska

Zastępca redaktora naczelnego portalu WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center