Kampania „Czas na Podlaskie”

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią pn. „Czas na Podlaskie”, której przebieg śledzić będzie można zarówno w Internecie, jak i w telewizji.
Bożena Nienałtowska, prezes Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, powiedziała: „W obliczu epidemii, gdy czas podsumowania wakacyjnych planów zbliża się nieubłaganie, a podróżowanie po świecie nie należy do najbezpieczniejszych rozwiązań, chcemy zachęcić mieszkańców Podlaskiego, jak również pozostałych województw do odkrywania wyjątkowych bogactw naszego regionu i zasilenia się wszechobecną tu naturą u jej źródła.”
Co dwa tygodnie – w piątki o godzinie 19:10 – przewodnik Regionalnego Oddziału PTTK w Białymstoku zabierze widzów telewizji TVP3 Białystok w podróż po województwie podlaskim. Tematem pierwszego z cyklu pięciu krótkich filmów będzie Suwalszczyzna z Wigierskim Parkiem Narodowym i Suwalskim Parkiem Krajobrazowym.
Dodatkowo, wydarzenie w serwisie społecznościowym Facebook przybliży magię, którą skrywają prastare puszcze, meandrujące rzeki i malowniczo położone jeziora województwa podlaskiego, a dedykowane wydawnictwa pomogą zaplanować niezapomniany pobyt w nieodległych, znanych, choć jeszcze nieodkrytych przez wielu okolicach.
Sylwia Agnieszka Grudzińska, dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, dodała: “Mamy świadomość, że w czasach, gdy wielu z nas nadal czuje obawę przed opuszczeniem domu i odkłada plany urlopowe na następny rok, Internet jest miejscem, w którym poszukujemy nowych, intrygujących i zaskakujących wrażeń, dlatego chcemy, żeby nasza kampania miała charakter viralowy, a jej odbiorcy włączyli się w akcję poprzez deklarację „wirtualnego” udziału w naszym wydarzeniu, zainspirowanie się publikacją o niezwykłej Suwalszczyźnie lub też dodaniu nakładki, która zachęca do pozostania w kontakcie z naturą, na swoje zdjęcie profilowe.”
Przebieg kampanii śledzić można na profilu Podlaskie Travel w serwisie Facebook. Akcja opatrzona jest hasztagiem #czasnapodlaskie.
Z myślą o stale rozwijającym się trendzie „eko” i rosnącym zainteresowaniu turystyką alternatywną, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła również wpisujący się w ton kampanii hasztag #wkontakcieznaturą, czym zachęca do podróżowania i relaksu wśród i w zgodzie z polską naturą, a zauroczeni województwem podlaskim będą mogli włączyć się w akcję, używając specjalnie przygotowanej nakładki na zdjęcie z tym właśnie hasłem.
W okresie wakacyjnym kampanię urozmaicą dynamiczne spoty w mediach społecznościowych Podlaskie Travel (Facebook, Instagram, LinkedIn), zachęcające do poznawania tego, co w Podlaskiem jest najlepsze.
https://podlaskie.it/aktualnosci/kampania-czas-na-podlaskie/
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2025
Piknik nad Odrą – zapraszamy na targi w sercu Szczecina!
Już 10 i 11 maja 2025 roku na Wałach Chrobrego w Szczecinie po raz kolejny gościć będzie…
0 Komentarzy5 Minuty
29 kwietnia 2025
Rainbow wprowadza do oferty rejs łączący Islandię i Grenlandię
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty trzynastodniowy rejs łączący wizytę na Islandii…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Kampania „Czas na Podlaskie” […]