PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki
15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Nowa kampania ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo PLL LOT, podkreślając jednocześnie znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń z marką.
PLL LOT chce podkreślić w nowej kampanii, że podróżowanie samolotem to nie tylko przemieszczanie się między miejscami. To także wspólny czas spędzony z bliskimi i kreowanie wspomnień. Kampania ma za zadanie uświadomić, że towarzysząc pasażerom w podróży, PLL LOT dba o komfort i bezpieczeństwo podróżujących.
„Premiera nowej kampanii to ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Opowiada historię podróżowania, symbolizowaną przez przekazywanie plecaka z przypinkami z podróży z pokolenia na pokolenie. Materiał jest wypełniony zdjęciami autorstwa Macieja Rytera oraz zapadającą w pamięć muzyką.
„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie” – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem biura marketingu PLL LOT.
W kampanii wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które mają zwiększyć szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Ryanair zarobił w pierwszym kwartale 2024 o prawie połowę mniej. Pasażerowie kupili wyloty w niższych cenach
Ryanair poinformował, że zysk zysk za pierwszy kwartał wynosił 360 mln euro w porównaniu…
0 Komentarzy5 Minuty
23 lipca 2024
PLL LOT uruchamia nowe połączenie do Lizbony. Codzienne loty od lutego 2025
Lizbona to po Madrycie i Barcelonie trzecia trasa rozkładowa PLL LOT łącząca Polskę z…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty