PHH: obłożenie w lipcu na poziomie 87 proc.

Tegoroczny lipiec w hotelach i obiektach PHH okazał się rekordowy w stosunku do zeszłego roku. Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za pierwszy wakacyjny miesiąc.

W tym roku obiekty PHH zarówno wypoczynkowe, jak i biznesowe zlokalizowane w obrębie portów lotniczych, osiągnęły obłożenie na poziomie 87 proc., przekraczając tym samym zeszłoroczny rekordowy wynik. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 400 zł w 2022 roku na 439 zł w 2023 roku, co miało wpływ na wzrost przychodów całkowitych o 14 proc.

„Biorąc pod uwagę ogólną sytuację rynkową, przyjęliśmy strategię maksymalizacji ceny średniej, osiągając 10 proc. wzrost w porównaniu do 2022. Optymalizacja ADR, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego obłożenia, wpłynęła na wzrost wskaźnika RevPar o 11 proc. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój (TRevPar) wzrósł o 14 proc. Przyjęta strategia sprzedażowa przełożyła się na wzrost przychodów całkowitych w lipcu 2023 roku o 3 mln zł w porównaniu do 2022, ustanawiając tym samym nowy rekord w porównaniu do ubiegłego roku” – mówi Mariusz Kowacki, revenue manager w Polskim Holdingu Hotelowym.

Wyższe wyniki finansowe odnotowały obiekty wypoczynkowe spółki PHH, takie jak: Golden Tulip Gdańsk i Miedzyzdroje, czy Best Western Hotel Jurata. W nadmorskich miejscowościach dominują goście z Polski i Niemiec, sukcesywne zaś zwiększenie połączeń lotniczych wzmaga również ruch pasażerski w hotelach przylotniskowych: Courtyard, Renaissance oraz Hampton by Hilton w Warszawie, czy Moxy Katowice i Moxy Poznań.

Karta Dużej Rodziny da zniżkę w hotelach PHH przy bezpośredniej rezerwacji

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center