Orle Gniazdo Szczyrk zmienia się w Mercure Szczyrk Resort
Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk na prowadzenie hotelu Mercure Szczyrk Resort. Obiekt po planowanej rozbudowie przyjmie pierwszych gości na przełomie 2023/24 roku. W ofercie nowego hotelu Mercure znajdzie się 453 nowoczesnych i komfortowych pokoi, park wodny oraz centrum konferencyjne.
Do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce aktualnie i czterech, których otwarcie nastąpi jeszcze w tym roku, po generalnej przebudowie dołączy Hotel Orle Gniazdo Szczyrk. Zlokalizowany w sercu Beskidu Śląskiego obiekt będzie funkcjonował jako Mercure Szczyrk Resort, oferując gościom wymarzoną lokalizację na górski wypoczynek.
Hotel zaoferuje 453 przestronne pokoje, z których większość będzie miała południową ekspozycję i wspaniały widok na panoramę gór Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości będą dwie restauracje serwujące dania nawiązujące do najlepszych tradycji kuchni lokalnej oraz trzy bary. W obiekcie pojawi się również centrum fitness oraz park wodny z wieloma atrakcjami. Dla gości biznesowych hotel udostępni przestronne centrum bankietowo-konferencyjne.
Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor, powiedział: „Marka Mercure wzmacnia swoją pozycję w górskich miejscowościach wypoczynkowych Polski. Po Zakopanem, Krynicy, Karpaczu i Szklarskiej Porębie, przyszedł czas na Szczyrk, który stale przyciąga miłośników gór niezależnie od pory roku. Hotel Orle Gniazdo ma wspaniałe tradycje i piękną lokalizację, a poprzez dołączenie do rodziny Mercure będzie stanowić najciekawszą w regionie propozycję zarówno dla osób szukających miejsca na wypoczynek w sercu gór, jak i gości biznesowych czy organizatorów konferencji.”
Inwestorem i właścicielem hotelu Orle Gniazdo jest spółka Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk. W rozmowach z siecią Accor dotyczących wyboru marki oraz w ustaleniu warunków biznesowych Umowy Franczyzy Inwestorowi doradzała firma Hotel Professionals sp. z o.o.
Karol i Jakub Prozner, właściciele Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk sp. z o.o., dodali: “Hotele działające pod marką Mercure, podobnie jak Orle Gniazdo w Szczyrku, zdobyły serca gości i turystów z całego kraju i zagranicy. Dlatego dołączenie do uznanej rodziny hoteli, jak i współpraca ze światowym liderem branży hotelarskiej jest ważnym krokiem w rozwoju naszej spółki. Wierzymy, że dzięki połączeniu sił z siecią Accor zapewnimy gościom nie tylko dobrą lokalizację do zwiedzania Beskidu Śląskiego przez cały rok, ale także możliwość posmakowania tradycji i kultury regionu. Dzięki temu każdy pobyt w hotelu Mercure Szczyrk Resort na długo zapadnie gościom w pamięci.”
POWIĄZANE WPISY
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty