O roli study tourów i fam tripów w promocji porozmawiamy podczas IX Forum Promocji Turystycznej

Uczestnicy fam tripu w Budvie w Czarnogórze/fot. AG

Study toury i fam tripy organizują prawie wszyscy: narodowe organizacje turystyczne, ROT-y, LOT-y, touroperatorzy, urzędy miast i gmin. Czy wyjazdy takie zadowalają organizatorów i uczestników, czy spełniają rolę promocyjną? O tym porozmawiamy w gronie ekspertów podczas IX Forum Promocji Turystycznej w Hydropolis we Wrocławiu.

Już za 40 dni, 15 września, we wrocławskim Hydropolis odbędzie się IX Forum Promocji Turystycznej organizowane przez redakcję portalu WaszaTurydtyka.pl.

Tytuł jednej z debat brzmi „Study toury i fam tripy jako narzędzie promocji – niedoceniane czy przeceniane?”

Porozmawiamy podczas niej o tym, jakie warunki powinno spełniać idealne study tour, by zadowoliło zarówno organizatorów, jak i uczestników, jakie pułapki czyhają na organizatorów tego typu wyjazdów, jakich błędów należy unikać. Odpowiemy na pytanie co dają obu stronom fam tripy, jak jest ich rola w promocji. Wyjaśnimy, jak nie „przedobrzyć” przy organizacji study tourów i fam tripów oraz co na ich mogą zyskać biura podróży i dziennikarze.

W debacie udział wezmą:

Jakub Feiga, dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej,
Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej
Mieczysław Pawłowicz, dziennikarz turystyczny,
Agnieszka Puszczewicz, dyrektorka Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce,
Artur Rezner, dyrektor ds. handlowych w biurze podróży Nekera

Program i rejestracja TUTAJ

Hubert Gonera będzie gościem IX Forum Promocji Turystycznej