Nowy symulator lotu Emirates w centrum handlowym Dubai Mall
Linie Emirates we współpracy z firmą Emaar – właścicielem centrum handlowego Dubai Mall – szykują szereg ekscytujących doświadczeń dla klientów galerii, a wśród nich: możliwość lotu przeniesionym w nowe miejsce, udoskonalonym symulatorem Emirates A380, inspirowane lotnictwem obiekty w strefie rozrywki dziecięcej KidZania sponsorowane przez linie oraz nowe punkty handlowe z produktami Emirates w trzech lokalizacjach na terenie Dubai Mall.
Emirates zwiększają swoją obecność w centrum handlowym Dubai Mall, aby wzbudzić zainteresowanie licznej grupy lokalnych i międzynarodowych odbiorców. Ma temu służyć interaktywne doświadczenie marki poprzez pilotaż w symulatorze Emirates A380 oraz zabawę w parku KidZania, a także możliwość zrobienia zakupów w sklepach Emirates znajdujących się w kilku strefach Dubai Mall najchętniej odwiedzanych przez klientów. Chodzi o to, by zapewnić odwiedzającym – bez względu na wiek – ekscytujące doznania, dać im na pamiątkę namacalny kawałek linii Emirates oraz opowiedzieć o marce za pośrednictwem unikalnych doświadczeń i innowacyjnych akcesoriów podróżnych.
Emirates A380 Experience, jedyny dostępny publicznie symulator lotu Airbusem A380 w regionie, został przeniesiony na drugie piętro Dubai Mall obok Akwarium i Podwodnego Zoo.
Entuzjaści lotnictwa, piloci amatorzy testujący swoją umiejętność latania i wszyscy ciekawi doświadczenia lotu Airbusem A380 mogą zasiąść w kokpicie i przejąć stery na czas startu, lotu i lądowania na jednym z tysięcy międzynarodowych lotnisk dostępnych w symulatorze, w tym na dowolnie wybranym porcie lotniczym z siatki połączeń Emirates. Aspirujący lotnicy mogą wybrać swoje preferowane otoczenie i warunki pogodowe w trakcie lotu. Bardziej doświadczeni adepci pilotażu szukający trudniejszych wyzwań mogą wybrać spośród lotnisk o urozmaiconej rzeźbie terenu lub położonych na nietypowych wysokościach, jak lotnisko Kai Tak w Hong Kongu, międzynarodowy port lotniczy im. Księżnej Juliany na St. Maarten, lotnisko w Innsbrucku w Austrii albo międzynarodowe lotnisko im. Cristiano Ronaldo na Maderze.
Klienci będą mieć do pomocy wykwalifikowanego instruktora, który przeprowadzi ich przez cały lot. Do wyboru są różne opcje: począwszy od 15 min. sesji aż po pełne trwające 45 min. doświadczenie. Duży otwarty kokpit symulatora pozwala rodzinie i znajomym pilota wziąć pełny udział w locie i śledzić na ekranach w wysokiej rozdzielczości to, co dzieje się w kabinie. Bilety można nabyć online na stronie Emirates A380 Experience. Członkom programu Skywards przysługują zniżki.
Linie Emirates ponownie będą sponsorem projektów edukacyjnych realizowanych w parku KidZania, w ramach których dzieci będą poznawać lotnictwo, bawiąc się w odgrywanie ról.
Maluchy odwiedzające park rozrywkowo-edukacyjny w najbliższych miesiącach mogą spodziewać się „odprawy” w punktach obsługi pasażera sygnowanych logo Emirates, dostaną swoje karty pokładowe oraz wejdą na pokład samolotu, gdzie będą mogły wcielić się w pilotów, członków załogi i inżynierów lotnictwa.
Klienci Dubai Mall będą niedługo mogli znaleźć produkty z oficjalnego sklepu Emirates w kilku punktach szczególnie popularnych wśród turystów odkrywających najbardziej znane atrakcje centrum handlowego. Rodziny odwiedzające park KidZania będą mogły kupić przy wejściu produkty ze sklepu Emirates, w tym stroje Arsenalu oraz Realu Madryt, mundury członków załogi samolotu oraz całe lotnisko do złożenia z drewnianych elementów. Turyści zmierzający na taras widokowy wysokościowca Burdż Khalifa będą także wkrótce mogli wybierać z szerokiej gamy najpopularniejszych akcesoriów Emirates w sklepie znajdującym się na niższym piętrze punktu widokowego „At the Top”. Mapy-zdrapki, koszulki polo, czapki i pamiątki takie jak breloki i magnesy sygnowane logo linii to tylko niektóre z niepowtarzalnych produktów w asortymencie. W sprzedaży dostępny będzie także bestseller – model samolotu A380 w barwach Expo 2020 w Dubaju.
Sklep obok Akwarium i Podwodnego Zoo w centrum handlowym Dubai Mall będzie oferował także specjalną kolekcję produktów dla dzieci takich jak szmaciane lalki przedstawiające pilotów i członków załogi, układanki z motywem lotniska oraz zabawkowe zestawy lotnisk do składania.
Logo Emirates znajdzie się także w lobby Reel Cinemas w Dubaju, a przed projekcjami wyświetlane będą reklamy linii.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
18 czerwca 2025
Saloniki z Warszawy codziennie i przez cały rok. Nowy kierunek w siatce LOT
Od 17 czerwca 2025 roku podróż z Warszawy do serca północnej Grecji stała się jeszcze…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT modernizują flotę regionalną. Wybór padł na Airbusa A220
Podczas jednego z najważniejszych wydarzeń lotniczych 2025 roku – targów „Paris Air Show”…
0 Komentarzy4 Minuty
16 czerwca 2025
Nowy kierunek z lotniska Warszawa-Radom. Loty do Barcelony od 14 czerwca
14 czerwca 2025 z Lotniska Warszawa-Radom wystartował pierwszy rejs PLL LOT do Barcelony.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 czerwca 2025
Zmiany w trasach lotów Wizz Air. Możliwe opóźnienia i międzylądowania
W związku z eskalacją napięć na Bliskim Wschodzie oraz zamknięciem części przestrzeni…
0 Komentarzy1 Minuty
13 czerwca 2025
Lotnisko Chopina: ponad 2 mln pasażerów w maju
Lotnisko Chopina w Warszawie w maju 2025 po raz pierwszy obsłużono ponad 2 mln pasażerów.…
0 Komentarzy3 Minuty
12 czerwca 2025
Rekordowy maj w Rzeszowie. Wzrost pasażerów o ponad 22 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów odnotował najlepszy maj w swojej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 czerwca 2025
Air France-KLM i Riyadh Air połączą siły
Grupa Air France-KLM oraz nowy narodowy przewoźnik Arabii Saudyjskiej, Riyadh Air,…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Flying Blue świętuje 20-lecie
Flying Blue, program lojalnościowy stworzony przez linie lotnicze Air France i KLM,…
0 Komentarzy1 Minuty