Nowy symulator lotu Emirates w centrum handlowym Dubai Mall
Linie Emirates we współpracy z firmą Emaar – właścicielem centrum handlowego Dubai Mall – szykują szereg ekscytujących doświadczeń dla klientów galerii, a wśród nich: możliwość lotu przeniesionym w nowe miejsce, udoskonalonym symulatorem Emirates A380, inspirowane lotnictwem obiekty w strefie rozrywki dziecięcej KidZania sponsorowane przez linie oraz nowe punkty handlowe z produktami Emirates w trzech lokalizacjach na terenie Dubai Mall.
Emirates zwiększają swoją obecność w centrum handlowym Dubai Mall, aby wzbudzić zainteresowanie licznej grupy lokalnych i międzynarodowych odbiorców. Ma temu służyć interaktywne doświadczenie marki poprzez pilotaż w symulatorze Emirates A380 oraz zabawę w parku KidZania, a także możliwość zrobienia zakupów w sklepach Emirates znajdujących się w kilku strefach Dubai Mall najchętniej odwiedzanych przez klientów. Chodzi o to, by zapewnić odwiedzającym – bez względu na wiek – ekscytujące doznania, dać im na pamiątkę namacalny kawałek linii Emirates oraz opowiedzieć o marce za pośrednictwem unikalnych doświadczeń i innowacyjnych akcesoriów podróżnych.
Emirates A380 Experience, jedyny dostępny publicznie symulator lotu Airbusem A380 w regionie, został przeniesiony na drugie piętro Dubai Mall obok Akwarium i Podwodnego Zoo.
Entuzjaści lotnictwa, piloci amatorzy testujący swoją umiejętność latania i wszyscy ciekawi doświadczenia lotu Airbusem A380 mogą zasiąść w kokpicie i przejąć stery na czas startu, lotu i lądowania na jednym z tysięcy międzynarodowych lotnisk dostępnych w symulatorze, w tym na dowolnie wybranym porcie lotniczym z siatki połączeń Emirates. Aspirujący lotnicy mogą wybrać swoje preferowane otoczenie i warunki pogodowe w trakcie lotu. Bardziej doświadczeni adepci pilotażu szukający trudniejszych wyzwań mogą wybrać spośród lotnisk o urozmaiconej rzeźbie terenu lub położonych na nietypowych wysokościach, jak lotnisko Kai Tak w Hong Kongu, międzynarodowy port lotniczy im. Księżnej Juliany na St. Maarten, lotnisko w Innsbrucku w Austrii albo międzynarodowe lotnisko im. Cristiano Ronaldo na Maderze.
Klienci będą mieć do pomocy wykwalifikowanego instruktora, który przeprowadzi ich przez cały lot. Do wyboru są różne opcje: począwszy od 15 min. sesji aż po pełne trwające 45 min. doświadczenie. Duży otwarty kokpit symulatora pozwala rodzinie i znajomym pilota wziąć pełny udział w locie i śledzić na ekranach w wysokiej rozdzielczości to, co dzieje się w kabinie. Bilety można nabyć online na stronie Emirates A380 Experience. Członkom programu Skywards przysługują zniżki.
Linie Emirates ponownie będą sponsorem projektów edukacyjnych realizowanych w parku KidZania, w ramach których dzieci będą poznawać lotnictwo, bawiąc się w odgrywanie ról.
Maluchy odwiedzające park rozrywkowo-edukacyjny w najbliższych miesiącach mogą spodziewać się „odprawy” w punktach obsługi pasażera sygnowanych logo Emirates, dostaną swoje karty pokładowe oraz wejdą na pokład samolotu, gdzie będą mogły wcielić się w pilotów, członków załogi i inżynierów lotnictwa.
Klienci Dubai Mall będą niedługo mogli znaleźć produkty z oficjalnego sklepu Emirates w kilku punktach szczególnie popularnych wśród turystów odkrywających najbardziej znane atrakcje centrum handlowego. Rodziny odwiedzające park KidZania będą mogły kupić przy wejściu produkty ze sklepu Emirates, w tym stroje Arsenalu oraz Realu Madryt, mundury członków załogi samolotu oraz całe lotnisko do złożenia z drewnianych elementów. Turyści zmierzający na taras widokowy wysokościowca Burdż Khalifa będą także wkrótce mogli wybierać z szerokiej gamy najpopularniejszych akcesoriów Emirates w sklepie znajdującym się na niższym piętrze punktu widokowego „At the Top”. Mapy-zdrapki, koszulki polo, czapki i pamiątki takie jak breloki i magnesy sygnowane logo linii to tylko niektóre z niepowtarzalnych produktów w asortymencie. W sprzedaży dostępny będzie także bestseller – model samolotu A380 w barwach Expo 2020 w Dubaju.
Sklep obok Akwarium i Podwodnego Zoo w centrum handlowym Dubai Mall będzie oferował także specjalną kolekcję produktów dla dzieci takich jak szmaciane lalki przedstawiające pilotów i członków załogi, układanki z motywem lotniska oraz zabawkowe zestawy lotnisk do składania.
Logo Emirates znajdzie się także w lobby Reel Cinemas w Dubaju, a przed projekcjami wyświetlane będą reklamy linii.
POWIĄZANE WPISY
31 maja 2023
Okęcie wdraża system antydronowy. Od czerwca w otoczeniu lotniska ma być bezpieczniej
Polskie Porty Lotnicze S.A. zakończyły kolejny etap wprowadzania systemu wykrywającego…
0 Komentarzy1 Minuty
31 maja 2023
Enter Air: wzrost przychodów w pierwszym kwartale o 46 proc.
Enter Air, polska linia lotnicza specjalizująca się w lotach czarterowych, odnotowała…
0 Komentarzy5 Minuty
30 maja 2023
Dariusz Kuś kończy kadencję na czele Portu Lotniczego Wrocław. „Namawiam do jednego: latajmy z Wrocławia”
Dariusz Kuś po 16 latach pełnienia funkcji prezesa Portu Lotniczego Wrocław kończy swoją…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2023
PLL LOT zwiększa liczbę rejsów na trasie Poznań-Warszawa
Linie Lotnicze LOT ogłosiły zwiększenie liczby rejsów na trasie Poznań-Warszawa,…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Enter Air wzmacnia flotę przed sezonem letnim o nowego Boeinga 737 Max 8
Enter Air wprowadza trzeci z czterech nowych Boeingów 737 MAX 8 do swojej floty. Samolot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 maja 2023
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową…
0 Komentarzy2 Minuty
25 maja 2023
Wyższe ceny biletów i silne ożywienie ruchu w Ryanair. Zysk w wysokości 1,43 mld euro
Ryanair odnotował zysk w ciągu ostatniego roku zysk w wysokości 1,43 mld euro, pomimo…
0 Komentarzy3 Minuty
24 maja 2023
Wizz Air z nową usługą transmisji danych eSIM. Pozwoli ona zaoszczędzić na opłatach roamingowych
Wizz Air wprowadza usługę transmisji danych eSIM dla klientów podróżujących za granicę,…
0 Komentarzy1 Minuty