Nowy projekt Sebastiana Nasiłowskiego. Dziś premiera Lulubeds

Sebastian Nasiłowski Lulubeds
Sebastian Nasiłowski, prezes Tourist Polska i założyciel Lulubeds

Prezes krajowego touroperatora Tourist Polska Sebastian Nasiłowski czas pandemii poświęcił na uruchomienie nowego projektu. Dziś rusza Lulubeds, nowy „bank łóżek” i portal pośredniczący w sprzedaży miejsc hotelowych oraz atrakcji turystycznych. Na razie korzysta z niego 800 agentów turystycznych i 110 hoteli.

Jak twierdzi twórca Lulubeds, na polskim rynku turystycznym jest miejsce dla kolejnego portalu sprzedażowego. Projekt ma ambicje, by być alternatywą dla Booking.com. Portal jest jednocześnie bankiem hotelowym i internetowym pośrednikiem w rezerwacji usług dodatkowych. Na starcie w bazie znajduje się 110 hoteli i 20 atrakcji turystycznych.

Samodzielne pakietowanie Polski

„Od Bookingu odróżnia nas to, że oferujemy cenę za osobę, a nie za pokój oraz to, że oferujemy więcej możliwości wyboru. Można u nas wybrać wszystkie typy wyżywienia oraz pakietować usługi dodatkowe oferowane przez hotel. Klient ma możliwość, aby połączyć nocleg i wyżywienie w obiekcie z dostępnymi w regionie atrakcjami turystycznymi i w ten sposób samodzielnie stworzyć sobie pakiet turystyczny.” – wyjaśnia.

Każdy pakiet jest ubezpieczony na wypadek niewypłacalności, tak jak w przypadku imprez turystycznych. Turyści, którzy rezerwują same noclegi, są z automatu objęci ubezpieczeniem od NNW.

„Jeśli chodzi o usługi dla hotelarzy, to oferujemy rozbudowane zaplecze informatyczne. Obiekt dostaje od nas system pokazujący jego rezerwacje oraz wtyczkę na stronę internetową. Dzięki niej może samodzielnie sprzedawać online.”

Narzędzie dla agentów

Projekt jest też skierowany do agentów turystycznych, którzy mogą sprzedawać produkt poprzez wtyczkę na swojej stronie internetowej albo przez systemy rezerwacyjne. Agenci nie ponoszą opłat rejestracyjnych. Po uruchomieniu dostęp do systemu i umowę agencyjną otrzymało 800 agentów Tourist Polska. Jak zdradza Sebastian Nasiłowski, przeprowadził już poważne rozmowy o współpracy z dwoma największymi na rynku multiagentami.

Obecnie Lulubeds jest zsynchronizowane z bazą N-Sykon, rezerwacje można zakładać poprzez system Ariadna. Kolejnym krokiem ma być synchronizacja z systemem MerlinX.

„Pomysł na Lulubeds powstał około 2 lat temu na Forum Promocji Turystycznej. Ówczesna debata o turystyce krajowej oraz 23 lata pracy z klientami uświadomiły mi, czego brakuje na polskim rynku turystycznym. Widziałem, że istnieje potrzeba, aby dać agentom turystycznym narzędzie rezerwacyjne do sprzedawania noclegów w Polsce. Projekt zaczął powstawać jesienią 2019 roku, a intensywne prace wykończeniowe odbywały się w ostatnich miesiącach” – wyjaśnia Sebastian Nasiłowski.