Nowa Karta Klienta Ryanair’a
Nowa „Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin.
Przewoźnik zamierza również w roku 2015 wprowadzić wiele zmian w ramach trzyletniego programu „Always Getting Better”. Te zmiany to:
1. Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej
2. Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*, zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3. Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na Ryanair.com.
4. Nowy serwis z opisem destynacji i opiniami klientów
5. Nowy produkt ubezpieczenia podróżnego
6. Spersonalizowana strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7. Nowa opcja ‘hold the fare’ (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
8. Ulepszone menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania na wybranych trasach
9. Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią na nogi i nowy wystrój Boeing Sky Interiors.
10. Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system rejestracji klienta “My Ryanair”.
Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanair’a powiedział: „Europejscy klienci zawsze wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi ” Always Getting Better “. Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa „Karta Klienta” przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie naszym klientom. Nasi pasażerownie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, fantastycznych nowych funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji “hold the fare” i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń, która jest już największą siecią tras w Europie, oferując jeszcze większą możliwość wyboru dla naszych 100 mln klientów rocznie.”
Michael O’Leary, prezes zarządu Ryanair’a dodał: „Liczba pasażerów obsłużonych przez ans w ostatnim roku wzrosłą do 90 milionów klientów. Rozpoczęliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obsługi klienta, w tym wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej „Karty Klienta” i 2 roku wdrażania programu „Always Getting Better” oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2023
Ryanair z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT zwiększa liczbę połączeń do Korei Południowej
W dniach 16-17 listopada w Warszawie odbyły się konsultacje pomiędzy Polską a Koreą…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty
23 listopada 2023
Lotnisko we Wrocławiu: blisko 3,6 mln pasażerów w listopadzie
23 listopada o godzinie 8:45 w Porcie Lotniczym Wrocław wylądował samolot Ryanair o…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Emirates dołącza do konsorcjum badawczego zajmującego się odnawialnymi i zaawansowanymi paliwami lotniczymi w ZEA
W Roku Zrównoważonego Rozwoju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz podczas trzeciej…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2023
Współpraca PLL LOT z Peako SA. Boeing 737 Max w barwach banku
W pierwszym kwartale 2024 roku Bank Pekao S.A. we współpracy z Polskimi Liniami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2023
Kraków Airport: przekroczyliśmy wynik z 2019 roku. W 2023 obsłużymy ponad 9 mln pasażerów
Lotnisko Kraków Airport poinformowało, że 19 listopada liczba obsłużonych pasażerów…
0 Komentarzy1 Minuta