Nowa kampania wizerunkowa Wakacje.pl
Wakacje.pl wystartowały z nową wizerunkową komunikacją pt. „Wiele pytań, wiele odpowiedzi” na 2019 rok.
Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup – wygodnie, przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.
Dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne dostępne są pod poniższymi linkami:
„Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.
W ramach kampanii powstała również dedykowana sesja zdjęciowa, reklama radiowa oraz billboard sponsorski.
Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi – czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Zaplanowane działania obejmują emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz kilkudziesięciu kanałach tematycznych, spoty radiowe (grupa RMF FM oraz Radio ZET), reklamę na nośnikach outdoor oraz w internecie (social media oraz serwisy własne grupy WP).
Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl
POWIĄZANE WPISY
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
9 kwietnia 2024
Travelplanet.pl: rekordowy wzrost sprzedaży w biurach podróży
W połowie marca 2023 branża cieszyła się z rekordowych wzrostów. A teraz jest jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty