Niemcy – nowa kampania zachęcająca do podróży w listopadzie i grudniu

fot. DZT

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię online „Season‘s Greetings from Germany“, w której oprócz jarmarków bożonarodzeniowych w mniejszych i większych miejscowościach, skupia się na typowych niemieckich tradycjach i zimowych aktywnościach na świeżym powietrzu.

„Oferty świąteczne w niemieckich miastach i regionach od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych turystów. Podkreślają to najnowsze wyniki Indeksu Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022: zgodnie z nimi „Budynki historyczne”, „Miasta”, „Kultura współczesna” i „Dziedzictwo kulturowe” w szczególny sposób kształtują nasz wizerunek wśród potencjalnych podróżnych. Niemcy, kampanią „Season‘s Greetings from Germany“ kierują swoją ofertę przede wszystkim do gości z sąsiednich krajów. Zgodnie z naszym strategicznym kierunkiem działań wybraliśmy te oferty, które z naszego punktu widzenia uwzględniają zrównoważony rozwój” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

Kampania „Season‘s Greetings from Germany“, będzie promowana za pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy online, e-mail marketingu i reklamy w wyszukiwarkach.

Podstawą kampanii jest strona www.germany.travel/en/christmas z wybranymi jarmarkami bożonarodzeniowymi, zrównoważonymi ofertami pobytowymi, aktywnościami na świeżym powietrzu i tradycjami okołoświątecznymi, z których Niemcy są znane na całym świecie. Dodatkową inspiracją są świąteczne przepisy i świąteczna playlista oraz zimowa wycieczka po Niemczech w formie podcastu.

Niemcy najbardziej przyjaznym kierunkiem podróży w rankingu NBI