Neckermann ruszył z cyklem szkoleń dla agentów
Żeby przybliżyć swoim agentom ofertę na przyszłoroczne wakacje, touroperator zorganizował cykl wrześniowych Brunchy z Neckermannem.
3 września rozpoczął się cykl szkoleń dla agentów, w ramach których przedstawiciele Neckermanna odwiedzają 30 miast i dbają, by każdy ze sprzedawców zapoznał się z wyjątkowymi nowościami, najpopularniejszymi kierunkami oraz benefitami wynikającymi ze współpracy. Szczególna uwaga poświęcana jest rozszerzonej ofercie destynacji oraz zwiększonej ilości wylotów z lotnisk lokalnych, takich jak Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Wrocław, Rzeszów, Warszawa-Modlin oraz z dwóch głównych czarterowych portów lotniczych Warszawa-Okęcie i Katowice.
Artur Rezner, Commercial Director Neckermann Polska, powiedział: „Cykl jesiennych brunchy został zaplanowany na cały wrzesień, w 30 miastach dla około 1800 naszych partnerów. Spotkania w największych miastach Polski i kameralnej atmosferze umożliwiają wymianę opinii, budowanie relacji oraz wsłuchanie się w potrzeby agentów. Podczas wrześniowych brunchy, każdy ze sprzedawców otrzyma szereg materiałów oraz nowe katalogi z ofertą na wczasy 2020.”.
Na lato 2020 Neckermann oferuje ponad 70 słonecznych kierunków oraz niemal 15000 obiektów dostępnych w ofercie lotniczej oraz z dojazdem własnym. Nowością w ofercie są wyloty na Kostarykę i Bali.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty