Neckermann ruszył z cyklem szkoleń dla agentów

archiwum Neckermanna Polska

Żeby przybliżyć swoim agentom ofertę na przyszłoroczne wakacje, touroperator zorganizował cykl wrześniowych Brunchy z Neckermannem.

3 września rozpoczął się cykl szkoleń dla agentów, w ramach których przedstawiciele Neckermanna odwiedzają 30 miast i dbają, by każdy ze sprzedawców zapoznał się z wyjątkowymi nowościami, najpopularniejszymi kierunkami oraz benefitami wynikającymi ze współpracy. Szczególna uwaga poświęcana jest rozszerzonej ofercie destynacji oraz zwiększonej ilości wylotów z lotnisk lokalnych, takich jak Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Wrocław, Rzeszów, Warszawa-Modlin oraz z dwóch głównych czarterowych portów lotniczych Warszawa-Okęcie i Katowice.

Artur Rezner, Commercial Director Neckermann Polska, powiedział: „Cykl jesiennych brunchy został zaplanowany na cały wrzesień, w 30 miastach dla około 1800 naszych partnerów. Spotkania w największych miastach Polski i kameralnej atmosferze umożliwiają wymianę opinii, budowanie relacji oraz wsłuchanie się w potrzeby agentów. Podczas wrześniowych brunchy, każdy ze sprzedawców otrzyma szereg materiałów oraz nowe katalogi z ofertą na wczasy 2020.”.

Na lato 2020 Neckermann oferuje ponad 70 słonecznych kierunków oraz niemal 15000 obiektów dostępnych w ofercie lotniczej oraz z dojazdem własnym. Nowością w ofercie są wyloty na Kostarykę i Bali.