Neckermann Polska – lepiej dla klientów, lepiej dla agentów
Warszawskie spotkanie szefostwa Neckermann Polska poświęcone było ofercie na zimę 2015/2016. Przedstawiono nowe katalogi oraz nowości dla klientów i agentów.
Nowe katalogi mają nowy layout, zgodny z linią Neckermanna w innych krajach, lepiej uwidaczniający najważniejsze informacje i atuty. Użyto także innej kolorystyki: dominuje kolor brzoskwini, pistacji i marakui.
Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska, powiedział: „Ta dzisiejsza nasza prezentacja, te nasze oferty nic nie znaczą, nie mają sensu, jeśli nie będziemy myśleli o naszych klientach. Robimy wszystko – my i wy, nasi agenci – żeby klient po powrocie z wakacji powiedział „Było świetnie. Jednym z takich działań, których szczegóły poznacie jest zaproszenie klientów do współtworzenia okładek naszych katalogów. Bo tak naprawdę to nasi klienci są gwiazdami…”
Dla najlepszego agenta – samochód
Joanna Cetlin szefowa działu sprzedaży zapowiedziała, że nowe katalogi na sezon zimowy 2015/2016, które dostali uczestnicy spotkania, jeszcze w tym tygodniu zostaną rozesłane do wszystkich naszych agentów.
Co dwa tygodnie (do 16 sierpnia) Neckermann Polska będzie nagradzał najlepszych sprzedawców. Po tej dacie najlepszych czterech agentów będzie rywalizować o główną nagrodę – samochód. Zwycięzca zostanie ogłoszony 16 października.
Klub Stałego Klienta
Od tego sezonu, by zostać stałym klientem Neckermann Polska wystarczy raz wykupić imprezę tego touroperatora. Klient musi się tylko zarejestrować na zakładce MojePodróże na stronie internetowej. Członkowie Klubu otrzymują 2 proc. zniżki.
Klient gwiazdą Neckermanna
Jak zapowiedział Efe Türkel, każdy z klientów może mieć wpływ na wygląd przyszłych katalogów firmy. Żeby wziąć udział w akcji „Zostań gwiazdą Neckermanna”, wystarczy używając specjalnej aplikacji: https://gwiazda.neckermann.pl/, zaprojektować własną okładkę: zrobić dobre zdjęcie, wymyślić chwytliwy tytuł, krótko opisać swoje wakacje i przesłać pracę do 15 września. Na najlepsze dzieła czekają atrakcyjne nagrody, w tym główna: bon o wartości 4 tysięcy zł. na wakacje z Neckermannem.
Magda Plutecka-Dydoń PR manager Neckermann Polska, skomentowała: „Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż prawdziwy klient na okładce jego katalogu. Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Dodatkowo aplikacja pozwala na pobranie całego katalogu z ofertą. Co ważne po raz pierwszy jest on w pełni interaktywny i przenosi do konkretnej oferty na stronę internetową.”
Ofensywa reklamowa
Touroperator ruszył z mocną akcja reklamową. 450 spotów trwających 15 sekund zostanie wyświetlonych nie tylko na głównych kanałach telewizyjnych w kraju, ale na wszystkich najpopularniejszych polskojęzycznych. Ponadto po ulicach największych miast polskich, do końca sierpnia, Neckermanna reklamować będzie 165 autobusów.
Bezpieczny klient
Marek Surowiec, Quality Manager Thomas Cook East (Polska, Czechy i Węgry) w Thomas Cook, zaprezentował nowość ułatwiającą życie klientom firmy. Nowy serwis Connected Service to uzupełnienie usług rezydentów znajdujących się na miejscu imprezy. To przede wszystkim nowe kanały komunikacji, z których może skorzystać w razie potrzeby klient: telefon alarmowy (czy też ratunkowy) działający siedem dni w tygodniu przez 24 godziny, możliwość wysyłania sms-ów w godzinach 9-18 lub – w tych samych godzinach – kontakt e-mailowy, WebCzat, skype. Klienci dostali również do dyspozycji specjalny portal: travellerthomascookincoming.com. Mogą na nim skontaktować się na przykład w sprawie godziny transferu na lotnisko w drodze powrotnej.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty