Neckermann Polska – lepiej dla klientów, lepiej dla agentów
![Efe Türkel, Joanna Cetlin, Anna Lipak, Jacek Socha, Dominika Pawłowska i Anna Rdzak AG](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2015/06/d1f5e54e0b476bc0b5514643f4c54588.jpg)
Warszawskie spotkanie szefostwa Neckermann Polska poświęcone było ofercie na zimę 2015/2016. Przedstawiono nowe katalogi oraz nowości dla klientów i agentów.
Nowe katalogi mają nowy layout, zgodny z linią Neckermanna w innych krajach, lepiej uwidaczniający najważniejsze informacje i atuty. Użyto także innej kolorystyki: dominuje kolor brzoskwini, pistacji i marakui.
Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska, powiedział: „Ta dzisiejsza nasza prezentacja, te nasze oferty nic nie znaczą, nie mają sensu, jeśli nie będziemy myśleli o naszych klientach. Robimy wszystko – my i wy, nasi agenci – żeby klient po powrocie z wakacji powiedział „Było świetnie. Jednym z takich działań, których szczegóły poznacie jest zaproszenie klientów do współtworzenia okładek naszych katalogów. Bo tak naprawdę to nasi klienci są gwiazdami…”
Dla najlepszego agenta – samochód
Joanna Cetlin szefowa działu sprzedaży zapowiedziała, że nowe katalogi na sezon zimowy 2015/2016, które dostali uczestnicy spotkania, jeszcze w tym tygodniu zostaną rozesłane do wszystkich naszych agentów.
Co dwa tygodnie (do 16 sierpnia) Neckermann Polska będzie nagradzał najlepszych sprzedawców. Po tej dacie najlepszych czterech agentów będzie rywalizować o główną nagrodę – samochód. Zwycięzca zostanie ogłoszony 16 października.
Klub Stałego Klienta
Od tego sezonu, by zostać stałym klientem Neckermann Polska wystarczy raz wykupić imprezę tego touroperatora. Klient musi się tylko zarejestrować na zakładce MojePodróże na stronie internetowej. Członkowie Klubu otrzymują 2 proc. zniżki.
Klient gwiazdą Neckermanna
Jak zapowiedział Efe Türkel, każdy z klientów może mieć wpływ na wygląd przyszłych katalogów firmy. Żeby wziąć udział w akcji „Zostań gwiazdą Neckermanna”, wystarczy używając specjalnej aplikacji: https://gwiazda.neckermann.pl/, zaprojektować własną okładkę: zrobić dobre zdjęcie, wymyślić chwytliwy tytuł, krótko opisać swoje wakacje i przesłać pracę do 15 września. Na najlepsze dzieła czekają atrakcyjne nagrody, w tym główna: bon o wartości 4 tysięcy zł. na wakacje z Neckermannem.
Magda Plutecka-Dydoń PR manager Neckermann Polska, skomentowała: „Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż prawdziwy klient na okładce jego katalogu. Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Dodatkowo aplikacja pozwala na pobranie całego katalogu z ofertą. Co ważne po raz pierwszy jest on w pełni interaktywny i przenosi do konkretnej oferty na stronę internetową.”
Ofensywa reklamowa
Touroperator ruszył z mocną akcja reklamową. 450 spotów trwających 15 sekund zostanie wyświetlonych nie tylko na głównych kanałach telewizyjnych w kraju, ale na wszystkich najpopularniejszych polskojęzycznych. Ponadto po ulicach największych miast polskich, do końca sierpnia, Neckermanna reklamować będzie 165 autobusów.
Bezpieczny klient
Marek Surowiec, Quality Manager Thomas Cook East (Polska, Czechy i Węgry) w Thomas Cook, zaprezentował nowość ułatwiającą życie klientom firmy. Nowy serwis Connected Service to uzupełnienie usług rezydentów znajdujących się na miejscu imprezy. To przede wszystkim nowe kanały komunikacji, z których może skorzystać w razie potrzeby klient: telefon alarmowy (czy też ratunkowy) działający siedem dni w tygodniu przez 24 godziny, możliwość wysyłania sms-ów w godzinach 9-18 lub – w tych samych godzinach – kontakt e-mailowy, WebCzat, skype. Klienci dostali również do dyspozycji specjalny portal: travellerthomascookincoming.com. Mogą na nim skontaktować się na przykład w sprawie godziny transferu na lotnisko w drodze powrotnej.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty