Neckermann – nowe logo: słoneczne serce
![Silna ekipa kierownictwa Neckermann Polska na tle nowego logo: Efe Türkel, Magda Plutecka-Dydoń, Jacek Socha, Krzysztof Piątek AG](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2015/09/355a2f5e4acecd91104a7e7c5553f2cc.jpg)
Od 1 października zmienia się logo biura podróży Neckermann – miejsce znanej turystom żółtej „N-ki” zajmie Słoneczne Serce.
Magda Plutecka-Dydoń, rzecznik prasowy biura podróży Neckermann Polska, powiedziała: „Słoneczne serece to symbol najstarszego na świecie koncernu turystycznego – Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Klienci polscy spotykali już ten nowy znak na imprezach na naszych czołowych destynacjach.
Chcę podkreślić, i to nasze logo to również akcentuje, że będziemy towarzyszyć naszym klientom na każdym kroku podróży: od przeglądania katalogu, przez wizytę w biurze i zakup imprezy, po powrót w wakacji. Jednolity symbol pokazuje także skalę i różnorodność Grupy.”Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska, dodał: „Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki. To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnego touroperatora z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta.”
Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.
Tim Van Genechten, Szef Brandingu Thomas Cook Group, ocenił: „Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo – Słonecznym Sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem Słonecznego Serca.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty