Najlepszy agent Ecco Holiday wygra study tour do Indii
Ecco Holiday przygotowało dla swoich agentów program motywacyjny, w którym można wygrać wyjazd do Indii. Oprócz tego biura z najlepszymi wynikami dostaną się na wybrane study tour, które w tym roku odbędą się w Jordanii, Gruzji, Indiach i Izraelu.
Wyjazdy study tour są bardzo ważnym elementem edukacji przedstawicieli biur podróży. Żadna lektura, film, czy blog nie zastąpi osobistego eksplorowania świata, poznawania ludzi, zbierania doświadczeń. Zupełnie inaczej pracuje się z produktem, który się dobrze zna.
„Mamy świadomość, jak ważne w pracy agentów są wyjazdy study tour” – mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager Ecco Holiday. „To okazja do poznania obcego kraju, kultury, co zwłaszcza w egzotyce jest bardzo istotne. Mówiąc “Tam byłam”, “To widziałam”, “Tu mieszkałem”, “Tam jadłem” agent staje się autorytetem, pewnego rodzaju świadectwem. Kierunki z naszej oferty są egzotyczne i atrakcyjne, programy bogate i ciekawe, a ilość miejsc ograniczona, więc jest o co zabiegać. Stworzyliśmy program, który daje równie szanse wszystkim biurom, a możliwość dostania się na study tour tym najbardziej zaangażowanym we współpracę. Ponadto mobilizuje do sprzedaży, ponieważ agent z najlepszymi wynikami otrzyma bezpłatny wyjazd do Indii.”
Aby wziąć udział w programie należy być agentem Ecco Holiday i wysłać zgłoszenie. Mechanizm polega na zbieraniu punktów za sprzedaż. Każda rezerwacja przeliczana jest zgodnie z taryfikatorem zamieszczonym w regulaminie. Biura, które uzyskają najwięcej punktów, kwalifikują się na wybrany study tour. Ponadto agent, który przez cały czas trwania programu zdobędzie najwięcej punktów otrzyma zaproszenie na studyjny wyjazd do Indii na koszt organizatora. Większość programów realizowana będzie we wrześniu, listopadzie i grudniu tego roku. Kameralne grupy agentów pod opieką polskiego pilota zwiedzą Jordanię, Gruzję, Izrael i Indie.
Poza programem odbędzie się w czerwcu study tour do Wietnamu i Kataru. Natomiast na przełomie marca i kwietnia zrealizowany został wyjazd VIP do USA, podczas którego można było zobaczyć atrakcje Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, Wieli Kanion, Dolinę Śmierci, Alcatraz, Santa Monica, Santa Barbara, Beverly Hills. Program trwał 13 dni i wzięło w nim udział 12 osób.
W godzinę po uruchomieniu przez Ecco Holiday programu motywacyjnego przystąpiło do niego kilkadziesiąt biur.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty