Mouzenidis szkoli w Salonikach nowy dział agencyjny.
Dział agencyjny touroperatora owiedzilł centralę Ellinair i poznał personel pokładowy, a także przeprowadził inspekcję floty autokarowej.
Georgios Vafidis, dyrektor generalny Mouzenidis Travel Poland, powiedział: „Mouzenidis Travel otwiera sezon study tour wysyłając najpierw do Grecji swój nowy dział agencyjny. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne są te wyjazdy dla poznania naszej oferty i nas, jako holdingu turystycznego, dlatego w pierwszej kolejności zadbaliśmy o szkolenie dla naszych pracowników. Priorytetem Mouzenidis jest wysoki poziom kwalifikacji i profesjonalizm na każdym etapie funkcjonowania, dlatego pierwszą rzeczą, którą zaplanowaliśmy w ramach wdrożenia nowej ekipy sprzedażowej, była kilkudniowa wizyta w centrali Mouzenidis, w Salonikach.”
Beniamin Vafidis, członek zarządu i dyrektor marketingu Mouzenidis Travel Poland, dodał: „Podczas wewnętrznego study tour pracownicy przeszli szkolenie team buildingowe oraz produktowe. Wizyta polskiego oddziału zgrana była z wizytami pracowników i pracownic z innych europejskich oddziałów Mouzenidis. Była to świetna okazja do wymiany doświadczeń. Zespół poznał od podszewki działania naszej centrali, a także osobiście zobaczył, na czym polega synergia biznesów Mouzenidis Group.”
Georgios Vafidis dodał: „Study tour dla handlowców obejmowało inspekcje hotelowe w top sellerach Mouzenidis. Zależało nam, żeby przeprowadzić inspekcje przede wszystkich w hotelach sieci Bomo i sprawdzić przystosowanie infrastruktury hoteli pod turystykę rodzinną. Istotnym elementem wyjazdu było również poznanie osób pracujących w centrali w Salonikach i omówienie potrzeb klientów i agencji współpracujących z Mouzenidis.
Handlowcy prowadzili rozmowy z działem Active Mice (specjaliści od wyjazdów grupowych), zarządem Bomo Hotels, a także z działem Quality Control, który czuwa nad standardami obsługi turystów na destynacjach. Odwiedziliśmy też centralę Ellinair i poznaliśmy personel pokładowy, a także przeprowadziliśmy inspekcję floty autokarowej. Nasz zespół agencyjny miał intensywny wyjazd, pełen spotkań i szkoleń, ale nie zabrakło również czasu na relaks i międzynarodową integrację zespołów Mouzenidis Group, w hotelu Ikos Olivia – najlepszym hotelu All Inclusive na świecie.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty