Mondial Assistance Firmą Przyjazną Klientowi
Mondial Assistance, znany na rynku ubezpieczeń turystycznych został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi.
Nagroda została przyznana już po raz ósmy. Laureatami programu co roku zostają firmy, które wyróżniają się pod względem jakości obsługi klienta oferując ją na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze.
Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance, powiedział: „Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie.”
Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny w Mondial Assistance, dodał: „Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta.”
www.firmaprzyjaznaklientowi.pl
POWIĄZANE WPISY
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie łączą Warszawę z Atenami
11 kwietnia 2024 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wznowiły połączenia pomiędzy Warszawą a…
0 Komentarzy1 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Zrównoważone wydarzenia – zaczynamy od siebie, czyli ekologiczne rozwiązania na Forum Promocji Turystycznej w CEE Hydropolis
„Zielone” rozwiązania i włączenie w ten proces naszych gości i gościń to ważny element…
0 Komentarzy5 Minuty
10 kwietnia 2024
MerlinX Srebrnym Partnerem XIV Forum Promocji Turystycznej
11 kwietnia w Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” we Wrocławiu odbędzie się XIV…
0 Komentarzy1 Minuty
10 kwietnia 2024
Lex Kamilek – brak klarownych wytycznych dla branży noclegowej
„Lex Kamilek” obowiązuje od połowy lutego, a już za cztery miesiące mogą posypać się…
0 Komentarzy4 Minuty
9 kwietnia 2024
TOP Touristik Partnerem XIV Forum Promocji Turystycznej
11 kwietnia w Hydropolis we Wrocławiu odbędzie się XIV Forum Promocji Turystycznej.…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2024
Revolut Travel Report: 56 proc. Polaków wyjedzie na urlop w lipcu i sierpniu
56 proc. zapytanych Polaków planuje główny urlop w lipcu i sierpniu. Hitem w Europie mogą…
0 Komentarzy10 Minuty