Moda na Polskę wkracza do biur podróży

O Polsce jako kierunku turystycznym w ofercie dużego organizatora turystyki opowie podczas Forum Promocji Turystycznej Krzysztof Piątek prezes Neckermanna.
W kończącym się obecnie sezonie letnim Polska biła rekordy popularności i znalazła się wśród najpopularniejszych kierunków sprzedawanych w ofercie touroperatorów. To na naszym rynku nowy trend.
Przez lata duzi touroperatorzy trzymali się z daleka od turystyki krajowej i przyjazdowej zostawiając tę niszę mniejszym, wyspecjalizowanym biurom podróży. Teraz to się zmienia. Polska jako kierunek turystyczny znalazła się niedawno w ofercie Neckermanna, Rainbow zainteresował się turystyką przyjazdową do Polski.
Czy pójdą za nimi inni? Jak największe biura konstruują, sprzedają i promują produkt „Polska”? O kulisach obecności polskiej oferty w katalogu dużego touroperatora dowiedzą się więcej uczestnicy I Forum Promocji Turystycznej. Szczegóły przybliży Krzysztof Piątek, prezes Neckermanna.
Krzysztof Piątek ukończył studia na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej. W latach 1978-1991 pełnił kierownicze funkcje w PLL LOT, był m.in. szefem przedstawicielstwa LOT-u w Wiedniu. W latach 1991-1996 był dyrektorem American Express, stworzył strukturę i jest prezesem Neckermann Polska od 1996 r. W 2011 roku założył Polski Związek Organizatorów Turystyki (PZOT), którego jest prezesem.
I Forum Promocji Turystycznej, organizowane przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl odbędzie się 27 października. Zarejestruj się już dziś: https://forumpromocjiturystycznej.evenea.pl/
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie otwierają drzwi dla młodych talentów, ogłaszając…
0 Komentarzy3 Minuty
11 lutego 2025
Film promujący Dolny Śląsk zdobywa Grand Prix na FilmAT Festival 2024
Spot promujący Dolny Śląsk „Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk” zdobył Grand Prix podczas XIX…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Widzimy się w Sopocie. Nowa kampania miasta zachęca turystów biznesowych
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2025
Zaplanuj ferie na Mazowszu z nowym przewodnikiem MROT
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała przewodnik „Moda na Mazowsze.…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Więcej turystów nad Bałtykiem w ferie. Hotele notują wzrost rezerwacji
Coraz więcej turystów wybiera nadmorskie kurorty na ferie zimowe. Pomorze Zachodnie staje…
0 Komentarzy5 Minuty
5 lutego 2025
Rusza nabór do II edycji Gąsiorów Turystyki
II edycja Gąsiorów Turystyki to kolejna szansa dla młodych, ambitnych profesjonalistów z…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lutego 2025
Branżowe Centrum Umiejętności – odpowiedź na zmieniający się rynek HGT
W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym Branżowe Centrum Umiejętności w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lutego 2025
Bilety na największe wydarzenia muzyczne 2025 roku już w sprzedaży!
Letni festiwal, koncert dla uczczenia ważnej daty, a może występ ulubionego artysty?…
0 Komentarzy2 Minuty