Mjanma chce polskich turystów

Silna reprezentacja Mjanmy czyli dawnej Birmy zaprezentowała ofertę turystyczną tego kraju w Warszawie.
Phyoe Wai Yar Zar, prezes Komitettu Marketingu Mjanma oraz sekretarz Federacji Turystyki Mjanma powiedział: “Mjanma jest wschodząca gwiazdą turystyki w regionie, ale musimy jeszcze dużo zrobić, by być rozpoznawalnym kierunkiem dla turystów całego świata, również w Polsce. Do Warszawy przyjechało 15 przedstawicieli naszej branży turystycznej. Wierzę, że następnym razem, za dwa lata przyjedziemy większa grupą, w której będą hotelarze i touroperatorzy.
Z ciekawością czekam na spotkanie z polską branżą turystyczną. Chcemy bowiem pokazać jej nasz kraj, jako interesujący kierunek wakacyjny. Od kilku lat obserwujemy, jak wielu Polaków odwiedza sąsiednie kraje – Tajlandię, Wietnam, Kambodżę. Niestety liczba gości z Polski w Mjanma jest na niskim poziomie. Zakładam jednak, że przynajmniej większość z dzisiaj tutaj zebranych, za dwa lata będzie znać Mjanma.”
Edwin Briels, członek zarządu Federacji Turystyki Mjanma, dodał: “Nowy premier naszego rządu od roku postawił mocno na turystykę. Stawiamy nowe i wysokiej jakości hotele, rozbudowujemy infrastrukturę turystyczna i przede wszystkim promujemy Mjanma, jako destynację turystyczną. Staramy się, by wszyscy mieszkańcy kraju uczestniczyli w sektorze turystycznym i czerpali z niego korzyści.Ludzi, ich gościnność i otwartość są naszymi wielkimi zaletami. I wiem, że to spodoba się Polakom, bo też są otwarci i lubią rozmawiać z innymi ludźmi.
Dotarcie do Mjanma jest łatwe. Z Warszawy codzienne latają samoloty Emirates do Dubaju i dalej – we współpracy z Air Asia – do Yangon i Mandalay.
Mjanma reklamuje się hasłem “50 odcieni zieleni”. U nas znajdziecie rzeczywiście każdy odcień zieleni: od ciemnego podczas pory deszczowej do jasnego wody morskiej. Co do opadów, nie ma ich zbyt wiele, a na pewno nie są to długie okresy deszczowe. Co więcej, hotelarze oferują lunch za darmo, jeśli deszcz pada bez przerwy dłużej niż godzinę. Nie ma barier w podróżowaniu po Mjanma, w większości miejsc jest szybki i tani dostęp do WiFi. Nasza zaletą jest różnorodność: możemy zaoferować bogactwo zabytków kultury i architektury, najpiękniejsze plaże świata (archipelag Myeik), doskonałą, będącą koktajlem innych wpływów, kuchnię oraz wspomnianą już gościnność i otwartość mieszkańców.
Zdajemy sobie sprawę z popularności naszych sąsiadów i wykorzystujemy to. Razem z Narodową Organizacją Turystyczną Tajlandii promujemy się wspólnie pod hasłem: Dwa kraje – jeden kierunek. Między naszymi krajami funkcjonuje 25 lotów dziennie. W 2016 roku kraj nasz odwiedziło 2,8 turystów zagranicznych.”
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Europa odzyskuje przewagę w organizacji spotkań stowarzyszeniowych, ale Polska traci pozycję w rankingu ICCA
Według najnowszego raportu ICCA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Kongresów i Konferencji)…
0 Komentarzy4 Minuty
31 maja 2023
Rusza kampania promująca Niemcy obiektami UNESCO
Nowa akcja promocyjna Niemieckiej Centrali Turystyki skoncentrowana na obiektach…
0 Komentarzy3 Minuty
30 maja 2023
Holiday Barometer 2023 Polacy nie rezygnują z podróży, a ponad połowa wyda na nie więcej pieniędzy
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej i wzrostu cen, aż 3/4 Polaków ma już zaplanowane…
0 Komentarzy6 Minuty
24 maja 2023
Weekend portugalski w Warszawie. Czwarta edycja już od 16 czerwca w Hali Gwardii
Od 16 do 18 czerwca w Hali Gwardii w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Weekendu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 maja 2023
Garda Trentino – włoska kultura, kuchnia i aktywności na świeżym powietrzu
W minionym tygodniu odbyło się spotkanie z dziennikarzami poświęcone Garda Trentino –…
0 Komentarzy3 Minuty
17 maja 2023
W ośrodkach TMR narciarze mogą konkurować długością pokonanych tras. Słowacki narciarz zimą przejechał prawie 7 tys. km
W słowackim ośrodku narciarskim Jasna i Tatrach Wysokich miłośnicy sportów zimowych mieli…
0 Komentarzy3 Minuty
16 maja 2023
Raport Global Travel Trends 2023: rośnie popularność podróży śladami filmów i seriali
Według raportu Global Travel Trends 2023, na decyzje podróżnych media społecznościowe i…
0 Komentarzy4 Minuty
15 maja 2023
Life-changing experience: Grecja staruje z nową kampanią promocyjną
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) startuje z nową kampanią promocyjną o…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
Targi ATM 2023 większe niż rok temu. Polska musi lepiej promować swoją ofertę w krajach Zatoki Perskiej
Największa w historii frekwencja oraz liczba wystawców, liczne panele dotyczące…
1 Komentarz12 Minuty