Mercure rozszerza program Discover Local o 50 nowych miejsc

Marka Mercure ogłasza rozszerzenie programu Discover Local o dodatkowe 50 destynacji w Europie. Do listy przewodników inspirowanych wskazówkami lokalnych społeczności dołączają m.in. Gdańsk, Belgrad, Oxford, Dusseldorf, Haga, Tbilisi i Kachachstan.
Mercure wprowadził program Discover Local w zeszłym roku, aby uczcić 50. rocznicę powstania marki. Kontynuując ideę inspirowania gości z całego świata do eksploracji miejsc śladami lokalsów, marka poszerza program z nową serią map i przewodników rozwijanych we współpracy z Alpaca Maps.
Celem programu jest przybliżenie wyjątkowości lokalnej kultury, kuchni, historii i obyczajów starannie wybranych przez ekspertów Mercure, tak aby każdy pobyt w hotelu był wzbogacającym doświadczeniem podróży. Podróżni zatrzymujący się w hotelach Mercure biorących udział w programie mogą uzyskać dostęp do łatwych w użyciu tras online w całej Europie, obejmujących nie tylko zabytki, ale przede wszystkim atrakcje poza utartymi szlakami turystycznymi, z których korzystają miejscowi.
„Hotele Mercure oferują znacznie więcej niż tylko miejsce do spania – są bramą do miejsca docelowego, ciepłym zaproszeniem do odkrywania i poznawania okolicy, tworząc wciągające doświadczenia dla naszych gości. Europa jest skarbnicą różnych kultur, historii i smaków, a wraz z rozszerzeniem programu Discover Local dajemy gościom jeszcze więcej możliwości podróżowania i poczucia się jak miejscowi” – podkreśla Vincent Moskovtchenko, Vice President Marketing Manager Midscale Brands w Accor Europe North Africa.
Wśród atrakcji, jakie oferują przewodniki Discover Local są m.in. kursy mistrzowskie, warsztaty czy degustacje lokalnych pobytów, którymi goście mogą degustować się w hotelach lub zabrać ze sobą. Dzięki temu marka oferuje nie tylko kolekcję miejsc, które warto zobaczyć, ale zapewnia dodatkowe przygody i przeżycia w trakcie podróży.
POWIĄZANE WPISY
22 maja 2025
IGHP: kwiecień i majówka przyniosły hotelarzom dobre wyniki
Wyniki z kwietnia i majówki wskazują na poprawę sytuacji w hotelach – wynika z ankiety…
0 Komentarzy6 Minuty
22 maja 2025
Grupa hotelowa Accor modernizuje ponad 130 obiektów w Europie
Grupa hotelowa Accor intensyfikuje działania modernizacyjne w Europie, obejmujące ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
21 maja 2025
Sieć hoteli ibis rozszerza się o nowe lokalizacje w Europie
Sieć hoteli ibis kontynuuje rozwój na rynku europejskim, rozszerzając swoją obecność o…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Airbnb z usługami, doświadczeniami i nową aplikacją
Airbnb ogłasza największe zmiany od czasu swojego powstania. W ramach edycji Lato 2025…
0 Komentarzy7 Minuty
14 maja 2025
Nocowanie.pl: rezerwacje na ostatnią chwilę i cięcie kosztów. Turyści zmieniają nawyki
Mimo sprzyjającej pogody i korzystnego układu kalendarza, majówka 2025 nie spełniła…
0 Komentarzy4 Minuty
12 maja 2025
Polski design w europejskim wydaniu. Nowe wnętrza hotelu Mercure Tallinn
Hotel Mercure Tallinn zyskał nowe wnętrza, zaprojektowane przez warszawskie Aure Studio…
0 Komentarzy2 Minuty
8 maja 2025
Campanile Warszawa Północ: hotel miejski jako przestrzeń społeczna i funkcjonalna
Hotel Campanile Warszawa Północ redefiniuje rolę miejskiego hotelu, łącząc funkcję…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2025
Nowa odsłona B&B Hotel Wrocław Centrum. Zakończono modernizację obiektu
B&B Hotel Wrocław Centrum przeszedł kompleksową modernizację. Prace objęły zarówno…
0 Komentarzy2 Minuty