Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały sprzedaży i ofertę dostępną dla biur podróży. Będzie to symboliczny powrót kultowego brandu w nowej formule, którego szczegóły zostaną zaprezentowane podczas Aviareps Around the World Roadshow 2025.
Jeszcze rok temu Łukasz Habaj, prezes eSky.pl, w rozmowie z Marzeną Markowską, redaktorką naczelną Waszej Turystyki przyznawał, że spółka „zastanawia się nad kierunkiem rozwoju sprzedaży” i rozważa różne scenariusze m.in. budowę własnych biur lub wejście w model agencyjny. Wtedy decyzja nie była przesądzona. Dziś wiadomo już, że decyzja zapadła: eSky stawia na współpracę z agentami, a całość zostanie oparta o brand Thomasa Cooka.
„Chcemy pokazać agentom, jak dynamicznie rozwija się nasz produkt w Polsce i dać im narzędzia, którymi do tej pory dysponowaliśmy wyłącznie w formule B2C. Teraz silnik rezerwacyjny i platforma będą dostępne także dla biur podróży” – wyjaśnia Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w eSky.pl i Thomas Cook.
Nowy model pozwoli agentom oferować pakiety dynamiczne, city breaki czy wakacje w pełnej formule touroperatorskiej. Celem jest wprowadzenie na polski rynek usług, które dadzą podróżnikom elastyczność, personalizację, kompleksowość i poczucia spokoju ducha. W ramach jednej rezerwacji klienci otrzymają komplet najważniejszych elementów podróży, takich jak lot, starannie wybrany hotel i transfer – co jest podstawowym wyróżnikiem oferty i jednocześnie dopasowaniem do oczekiwań rynku. Całość pakietu będzie selekcjonowana przez zespół ekspertów, z zachowaniem rygorystycznych kryteriów jakości i przy wsparciu najnowszych osiągnięć technologicznych w branży turystyki.
Agenci otrzymają dostęp do wyłącznego produktu: hotele dostępne pod marką Thomas Cook nie będą oferowane w standardowej, dynamicznej sprzedaży eSky.pl.
„Do tej pory wielu agentów patrzyło na pakiety dynamiczne z dystansem, bo nie mieli możliwości udziału w tym rynku. Teraz otwieramy im pole do działania. Mogą oferować klientom pakiety dynamiczne, city breaki czy klasyczne wakacje z pełnym zabezpieczeniem TFP. To rozwiązanie odpowiada na bolączki rynku: niestabilność cen, brak kontaktu z operatorem czy ograniczone możliwości zarządzania rezerwacją” – dodaje Jarosław Grabczak.
Pod szyldem Thomasa Cooka
Najważniejsza wiadomość jest jednak taka, że cała sieć agencyjna będzie funkcjonowała pod brandem Thomasa Cooka. Marka od lat pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli turystyki w Europie i na świecie.
Oficjalna prezentacja projektu odbędzie się podczas Aviareps Around the World Roadshow 2025, które startuje już 7 października w Katowicach, a następnie przeniesie się do Poznania (8 października) i Warszawy (9 października).
Zespół eSky zapowiada, że wykorzysta tę okazję do pokazania dynamiki wzrostu produktów wakacyjnych i city breaków oraz do zaproszenia agentów do współpracy.
POWIĄZANE WPISY
17 listopada 2025
Travelist.pl: Najciekawsze jarmarki bożonarodzeniowe w Europie
Polacy coraz wcześniej planują grudniowe wyjazdy zagraniczne, a jednym z głównych powodów…
0 Komentarzy5 Minuty
13 listopada 2025
Pokolenie Z zmienia turystykę. Rekruterzy szukają nowych sposobów komunikacji
Rekruterzy z biur podróży Itaka, Coral Travel, Grecos Holiday i Albatros oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
13 listopada 2025
Wakacje.pl: Święta pod palmami coraz popularniejsze. Polacy częściej wybierają ciepłe kierunki
Zimowy sezon zapowiada się intensywnie dla branży turystycznej. Dane Wakacje.pl pokazują,…
0 Komentarzy4 Minuty
6 listopada 2025
Travelist.pl z najdłuższą wyprzedażą w historii portalu – Black Month Sale 2025
Od 3 listopada do 2 grudnia portal rezerwacyjny Travelist.pl prowadzi akcję promocyjną…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
Albania nowym kierunkiem w ofercie Itaki z Zielonej Góry
Biuro podróży Itaką ogłosiło uruchomienie nowego kierunku wakacyjnego z Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Wakacje.pl: Wzrost rezerwacji na długi weekend listopadowy. Polacy stawiają na Egipt, Turcję i Cypr
Długi weekend z 11 listopada cieszy się dużym zainteresowaniem. Według danych Wakacje.pl…
0 Komentarzy4 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
eSky sprawdza, gdzie wypoczywają Polacy w listopadzie. Króluje Malta
Biuro podróży eSky.pl przygotowało zestawienie kierunków, które Polacy najczęściej…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Artur Makolągwa nowym marketing i e-commerce managerem w Exim Tours
Do zespołu Exim Tours dołączył Artur Makolągwa, obejmując stanowisko marketing i…
0 Komentarzy1 Minuty










