Marka InterContinental świętuje 75-lecie specjalnym koktajlem

Z okazji diamentowej rocznicy pierwsza i największa na świecie prestiżowa marka hotelowa przygotowała wyjątkowy koktajl InterContinental75 z Piper-Heidsieck Champagne i The Botanist Islay Dry Gin.
W tym roku, świętując swoją diamentową rocznicę istnienia, marka InterContinental zaprasza gości do celebrowania radości podróżowania i odkrywania na nowo hoteli i resortów InterContinental na całym świecie.
Do kwietnia 2022 roku goście mogą skorzystać z limitowanych ofert, od musujących koktajli rocznicowych po emocjonujące doświadczenia z pobytu.
W ramach inicjatywy 75-lecia i programu IHG Journey to Tomorrow firma InterContinental Hotels & Resorts przekaże również 75 tys. dolarów na rzecz organizacji Water.org, wspierając 15 tys. osób, które uzyskają dostęp do czystej wody dzięki zrównoważonym, lokalnym projektom.
Koktajl dla wszystkich
Rocznicowy koktajl o nazwie „InterContinental75” będzie serwowany w ponad 130 hotelach i resortach InterContinental. InterContinental75, będący nowym wyobrażeniem klasycznego koktajlu French 75, powrócił do życia dzięki globalnemu partnerstwu z dwoma innymi pionierskimi markami – założoną w 1785 roku Piper-Heidsieck Champagne, zwycięzcą nagrody „Najlepszego Domu Szampańskiego na Świecie” w 2021 roku, oraz The Botanist Islay Dry Gin, wytwarzającą ręcznie robiony gin z roślin zbieranych na wyspie Islay.
Goście hotelu InterContinental Warszawa, mogą skosztować koktajlu InterContinental75 w barze +OneBar, znajdującym się na 1. piętrze hotelu.

InterContinental75 to orzeźwiający koktajl z nutą miodu oraz aromatami cytrusów i ziół. Koktajl jest połączeniem The Botanist Islay Dry Gin, szampana Piper-Heidsieck NV brut, soku z cytryny i wody miodowej.
Jane Mackie, starszy wiceprezes IHG ds. globalnego marketingu marek luksusowych i premium, powiedziała: „Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wznieść toast z naszymi gośćmi, właścicielami, partnerami i współpracownikami, aby uczcić InterContinental Hotels & Resorts i wszystko, co ta marka oznacza – radość podróżowania i odkrywanie kultur na całym świecie. W tym trudnym okresie ważne jest, aby poświęcić czas na świętowanie ważnych etapów i zacząć cieszyć się nowymi przygodami, kiedy tylko możemy. Marka InterContinental była częścią wielu wyjątkowych momentów w swojej 75-letniej historii i nadal jest miejscem, w którym można świętować, łączyć się i rozkoszować. Kolejny etap InterContinental, w którym otwieramy nowe drzwi od Rzymu do Rijadu, będzie obejmował świeże, 360-stopniowe podejście do doświadczeń gości dzięki nowym partnerstwom i innowacjom”.
Marka InterContinental została utworzona w 1946 roku przez Juana Trippe, założyciela Pan American Airways. Dziś sieć liczy 206 istniejących hoteli i ponad 70, które zostaną otwarte w najbliższych latach.
Dwa hotele warszawskie i jeden gdański sieci IHG Hotels & Resorts stworzyły klaster
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Atrakcje Wyspy Uznam
Wyspa Uznam, położona na pograniczu polsko-niemieckim to jedno z najbardziej urokliwych…
0 Komentarzy5 Minuty
20 marca 2025
Tribe Krakow Old Town otwiera drzwi dla nowych talentów
Wraz z nadchodzącym otwarciem Tribe Krakow Old Town rozpoczyna się rekrutacja personelu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 marca 2025
Sun & Snow: inwestowanie w apartamenty rekreacyjne w Polsce wciąż się opłaca
Wzrost kosztów budowy, zmieniające się preferencje klientów oraz procesy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
Expo 2025 w Osace: Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość
13 kwietnia 2025 roku w Osace rozpocznie się Wystawa Światowa Expo 2025. Nasz kraj…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2025
IGHP: luty z dobrą frekwencją
Lutowe wyniki w hotelach były dobre – lepsze niż w styczniu i wyższe niż rok temu o tej…
0 Komentarzy5 Minuty
18 marca 2025
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise: C|Club 2025, który umożliwi…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Abu Zabi gospodarzem konferencji dla najlepszych sprzedawców Itaki
Departament Kultury i Turystyki w Abu Zabi (DCT Abu Zabi) podjął kooperację z firmą…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Compensa wprowadza nowe ubezpieczenie podróżne
Firma ubezpieczeniowa Compensa wprowadza nowy produkt – Compensa Podróż, który jest…
0 Komentarzy2 Minuty
17 marca 2025
Stabilny wzrost turystyki w Austrii
Pozytywny rok 2024 w austriackiej turystyce. Dane przekazane przez Austria Tourism…
0 Komentarzy3 Minuty