Dwa hotele warszawskie i jeden gdański sieci IHG Hotels & Resorts stworzyły klaster
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2021/07/Intercontinental-Warsaw.jpg)
InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw – City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk – City Centre stworzyły hotelowy „klaster”, czyli grupę hoteli, aby umocnić swoją pozycję na rynku i zaoferować gościom szerszy dostęp do najwyższej jakości usług i standardów.
Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu ma pozwolić na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Celem współpracy jest kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa – dyrektor sprzedaży i marketingu, wcześniej pełnił on funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Daniel odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2021/07/Holiday-Inn-Gdansk.jpg)
Dyrektorem sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, wcześniej zajmowała ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City–Centre.
Dyrektorem marketingu i komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska – Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.
Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing powiedział: „Czuję się naprawdę zaszczycony, że mogę być częścią nowej, powstającej struktury klastrowej i mieć możliwość pracy z bardzo silnym zespołem specjalistów we wszystkich segmentach sprzedaży i marketingu w naszych hotelach oraz w sieci IHG. Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom”
Andreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern Europe dodał: „Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem.”
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty