Dwa hotele warszawskie i jeden gdański sieci IHG Hotels & Resorts stworzyły klaster

InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw – City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk – City Centre stworzyły hotelowy „klaster”, czyli grupę hoteli, aby umocnić swoją pozycję na rynku i zaoferować gościom szerszy dostęp do najwyższej jakości usług i standardów.
Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu ma pozwolić na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Celem współpracy jest kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa – dyrektor sprzedaży i marketingu, wcześniej pełnił on funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Daniel odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.

Dyrektorem sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, wcześniej zajmowała ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City–Centre.
Dyrektorem marketingu i komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska – Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.
Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing powiedział: „Czuję się naprawdę zaszczycony, że mogę być częścią nowej, powstającej struktury klastrowej i mieć możliwość pracy z bardzo silnym zespołem specjalistów we wszystkich segmentach sprzedaży i marketingu w naszych hotelach oraz w sieci IHG. Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom”
Andreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern Europe dodał: „Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem.”
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
A&o Hostels z najwyższym wynikiem w zakresie zrównoważonego rozwoju
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
B&B Hotels Polska: mamy 10 hoteli w Polsce, planujemy więcej
Początek roku to zawsze dobry moment na podsumowanie minionych dwunastu miesięcy i…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
WorkTrips.com integruje się z bazą noclegową Booking.com
Po rozszerzeniu bazy noclegowej, WorkTrips.com znacząco ułatwia organizację podróży…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty