Luksusowe poczekalnie dla klientów Emirates

archiwum Emirates

W roku obrotowym zakończonym w marcu 2014 roku. z 36 poczekalni linii Emirates skorzystało ponad cztery miliony klientów na całym świecie. Luksusowe obiekty obsługiwane są przez załogę liczącą 1400 osób mówiących w 25 językach.

Ponad 22 miliony klientów skorzystało już z luksusów oferowanych przez Emirates Lounges od chwili otwarcia pierwszej międzynarodowej poczekalni przewoźnika poza lotniskiem w Dubaju.
Emirates otworzyły swój pierwszy międzynarodowy lounge w Brisbane w 2004 roku, oferując ten sam wysoki standard obsługi i jakość produktów, których klienci klas premium mogą oczekiwać na pokładzie samolotu. Od tego czasu przewoźnik zainwestował w sieć poczekalni ponad 320 milionów dolarów, otwierając nowe obiekty i udoskonalając już istniejące.
Łącznie Emirates Lounges zajmują powierzchnię 69565 metrów kwadratowych i oferują klientom jednocześnie 11526 miejsc, co odzwierciedla popyt na usługi tego typu oraz nieustanny rozwój przewoźnika.

Mohammed H. Mattar, divisional senior vice president, Emirates Airport Services powiedział: “Poczyniliśmy znaczne inwestycje w rozwój naszej sieci poczekalni w ciągu ostatniej dekady i zamierzamy robić to dalej, ponieważ postrzegamy ją jako integralną część oferty dla naszych klientów .”

Emirates posiada 36 dedykowanych poczekalni w swej sieci obejmującej sześć kontynentów w tym w Auckland, Bangkoku, Pekinie, Birmingham, Brisbane, Colombo, Delhi, Dubaju (x6), Dusseldorfie, Frankfurcie, Glasgow, Hamburgu, Hong Kongu, Istanbule, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie Gatwick, Londynie Heathrow, Manchesterze, Melbourne, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku – JFK, Paryżu – Charles de Gaulle, Perth, Rzymie, San Francisco, Shanghaju, Singapurze, Sydney oraz Zurychu.