Luksusowe poczekalnie dla klientów Emirates
W roku obrotowym zakończonym w marcu 2014 roku. z 36 poczekalni linii Emirates skorzystało ponad cztery miliony klientów na całym świecie. Luksusowe obiekty obsługiwane są przez załogę liczącą 1400 osób mówiących w 25 językach.
Ponad 22 miliony klientów skorzystało już z luksusów oferowanych przez Emirates Lounges od chwili otwarcia pierwszej międzynarodowej poczekalni przewoźnika poza lotniskiem w Dubaju.
Emirates otworzyły swój pierwszy międzynarodowy lounge w Brisbane w 2004 roku, oferując ten sam wysoki standard obsługi i jakość produktów, których klienci klas premium mogą oczekiwać na pokładzie samolotu. Od tego czasu przewoźnik zainwestował w sieć poczekalni ponad 320 milionów dolarów, otwierając nowe obiekty i udoskonalając już istniejące.
Łącznie Emirates Lounges zajmują powierzchnię 69565 metrów kwadratowych i oferują klientom jednocześnie 11526 miejsc, co odzwierciedla popyt na usługi tego typu oraz nieustanny rozwój przewoźnika.
Mohammed H. Mattar, divisional senior vice president, Emirates Airport Services powiedział: “Poczyniliśmy znaczne inwestycje w rozwój naszej sieci poczekalni w ciągu ostatniej dekady i zamierzamy robić to dalej, ponieważ postrzegamy ją jako integralną część oferty dla naszych klientów .”
Emirates posiada 36 dedykowanych poczekalni w swej sieci obejmującej sześć kontynentów w tym w Auckland, Bangkoku, Pekinie, Birmingham, Brisbane, Colombo, Delhi, Dubaju (x6), Dusseldorfie, Frankfurcie, Glasgow, Hamburgu, Hong Kongu, Istanbule, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie Gatwick, Londynie Heathrow, Manchesterze, Melbourne, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku – JFK, Paryżu – Charles de Gaulle, Perth, Rzymie, San Francisco, Shanghaju, Singapurze, Sydney oraz Zurychu.
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Ryanair połączy Wrocław z Walencją
Ryanair ogłosił uruchomienie nowego połączenia do Walencji w ramach rozkładu lotów we…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Ryanair – wzrost liczby pasażerów w maju do 17 mln
Ryanair wykonał w maju blisko 95 tys. lotów, osiągając współczynnik wykorzystania miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Brussels Airlines powraca po przerwie pandemicznej na Lotnisko Chopina
Brussels Airlines, belgijski przewoźnik lotniczy, powrócił na warszawskie Lotnisko…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Sąd unieważnia grzywnę nałożoną na Ryanair przez węgierski Urząd Ochrony Konsumentów
Ryanair przyjął orzeczenie Sądu Metropolitalnego w Budapeszcie, które unieważniło grzywnę…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Emirates stawia na recykling. Nowe rozwiązanie zmniejszy ilość plastiku na pokładzie
Emirates ogłosił nową inicjatywę recyklingu w obiegu zamkniętym, która ma na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Krakowskie lotnisko obsłużyło w maju ponad 800 tys. pasażerów
W maju z usług krakowskiego lotniska skorzystało 839 625 pasażerów, czyli o 12 proc.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Wizz MultiPass już w sprzedaży. Stała cena niezależnie od sezonu
Wizz Air ogłasza premierę swojego nowego produktu – Wizz MultiPass. To pierwszy w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Emirates i AWS stworzą cyfrowy świat dla pracowników i członków załogi
Grupa Emirates podpisała umowę z Amazon Web Services (AWS) w celu stworzenia platformy i…
0 Komentarzy2 Minuty
1 czerwca 2023
Leo Express wprowadza codzienne połączenia między Pragą a Krakowem
Leo Express ogłosił zwiększenie liczby połączeń między Pragą a Krakowem o trzy dodatkowe…
0 Komentarzy1 Minuty