Lufthansa zachęca do wspólnych podróży

Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.

Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.

Częścią kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób, które umożliwią żyjącym w rozłące bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszą opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Zdjęcie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzędnymi miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. Nagrodą są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania – pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń przewoźnika.

Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.

Atrakcyjne ceny do Azji

Jednocześnie przewoźnik przygotował specjalną kampanię promującą połączenia do Azji w atrakcyjnych cenach. Bilety w dwie strony w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do Singapuru, Delhi i Szanghaju zaczynają się od 1 990 zł, do Bangkoku, Seulu, Hong Kongu i Tokio od 2 290 zł. Kampania cenowa potrwa do 7 października.

Kampania realizowana będzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare. Rezerwacji biletów można dokonywać na stronie lufthansa.com.