Lufthansa zachęca do wspólnych podróży
Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.
Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
Częścią kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób, które umożliwią żyjącym w rozłące bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszą opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Zdjęcie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzędnymi miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. Nagrodą są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania – pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń przewoźnika.
Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
Atrakcyjne ceny do Azji
Jednocześnie przewoźnik przygotował specjalną kampanię promującą połączenia do Azji w atrakcyjnych cenach. Bilety w dwie strony w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do Singapuru, Delhi i Szanghaju zaczynają się od 1 990 zł, do Bangkoku, Seulu, Hong Kongu i Tokio od 2 290 zł. Kampania cenowa potrwa do 7 października.
Kampania realizowana będzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare. Rezerwacji biletów można dokonywać na stronie lufthansa.com.
POWIĄZANE WPISY
13 września 2024
Rekordowy sierpień w Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka – ponad 138 tys. pasażerów
W sierpniu Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów obsłużył ponad 138 tysięcy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 września 2024
Linie Emirates szukają personelu pokładowego
Linie lotnicze Emirates poszukują nowych członków do zespołu personelu pokładowego.…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Transport kolejowy w Polsce: ruszyły konsultacje nad Horyzontalnym Rozkładem Jazdy
Rozpoczęły się publiczne konsultacje nad założeniami Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ)…
0 Komentarzy4 Minuty
10 września 2024
Sierpień na lotnisku w Lublinie: ponad 56 tys. pasażerów. Rekord padł dzięki współpracy z touroperatorami
Lotnisko w Lublinie zanotowało najlepszy wynik w swojej historii – w sierpniu z jego…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2024
Ryanair: Włochy w czołówce wakacyjnych wyborów Polaków
Włochy były jednym z najchętniej wybieranych przez polskich pasażerów, letnich kierunków…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2024
Linie Emirates stosują aplikację GE FlightPulse. Zużyją mniej paliwa i zwiększą efektywność
Linie Emirates wykorzystują aplikację GE FlightPulse, aby poprawić efektywność paliwową,…
0 Komentarzy1 Minuty
9 września 2024
Sierpień na lotnisku w Katowicach lepszy o 11 proc. niż w 2023 roku
Sierpień 2024 roku okazał się najlepszym miesiącem w historii lotniska w Katowicach. Port…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Air Baltic połączy Rzeszów z Rygą
Od 28 października 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Exim tours z promocyjną ofertą na lato 2025
Exim tours rozpoczęło promocyjną sprzedaż na lato 2025. Oferta zawiera wyjazdy do prawie…
0 Komentarzy1 Minuty