Kobiece biura do obsługi podróży służbowych – jest marketingowy potencjał?
Czy w Polsce mamy kobiece biura do obsługi podróży służbowych? Czy taka specjalizacja ma marketingowy sens?
W obszarze turystyki rosną biura adresujące swoje produkty tylko do kobiet. Tzw. turystyka Women – only. Jak do tej pory w branży podroży służbowych żaden z podmiotów tak mocno nie akcentował swojej “kobiecej” oferty. Wydaje się iż w erze poszukiwania niszowych specjalizacji może to być ciekawa opcja. Poniżej kilka przykładów „kobiecych” biur do obsługi podróży służbowych które znakomicie radzą sobie na rynku.
Bissole – jeden z liderów na rynku podróży służbowych we Wrocławiu
Nowoczesne biuro podróży Bissole od lat specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych. W swojej ofercie ma jednak dużo więcej usług, w tym sprzedaż wakacyjną z ofertą stricte dla kobiet. Biuro znalazło się na naszej liście najciekawszych agentów do obsługi podróży służbowych małych i średnich firm.
Lista agentów obsługujących podróże służbowe – do kogo wysłać zaproszenie do współpracy
Zarządzane od lat przez kobiecą kadrę, jest w sposób szczególny uwrażliwione na potrzeby płci pięknej. W przeszłości biuro próbowało wielu aktywności by wyjść naprzeciw właśnie kobiecej klienteli. Prowadzono m.in. salon piękności, kawiarnie przy Operze Wrocławskiej czy wreszcie spotkania dla kobiet pod znakiem Urody i Zdrowia.
Z pewnością jest to biuro w segmencie obsługi podróż służbowych które najmocniej zapracowało na markę firmy przyjaznej płci pięknej.
VIP Travel z Warszawy
Kameralne warszawskie biuro podróży VIP Travel, jest niszowym graczem na rynku podróży służbowych. Prowadzone przez kobiety, utrzymało się na rynku dzięki renomie związanej z profesjonalną obsługą kasjerską. W przypadku tego biura inaczej niż w sytuacji Bissole oferta jest skierowana stricte do firm oczekujących pomocy w podróżach służbowych. Ograniczone do minimum koszty operacyjne pozwalają być bardzo konkurencyjnym na niełatwym rynku. Biuro sprzedaje też ofertę grupową.
Amin Travel – super spersonalizowana obsługa
Malutkie biuro , od lat wyspecjalizowane w obsłudze małych i średnich firm. Prowadzone w zasadzie przez jedna osobę / właścicielkę która dopilnuje każdej nawet najmniejszej sprawy. Biuro wciąż posiada pełne uprawnienia do wystawiania biletów lotniczych, sprawnie obsługuje też egzotyczne podróże wakacyjne. Głównie dzięki doświadczeniu zdobytemu w obsludze ruchu turystycznego w czasach gdy posiadało punkt stacjonarny.
DD Air Travel – siła w determinacji
Kolejne rodzinne/ kobiece biuro podróży. Wyspecjalizowane głównie w podróżach grupowych, ale nie tylko. Chętnie obsługuje też małe i średnie firmy. Znakiem rozpoznawczym tego biura jest 100% profesjonalizm i determinacja właścicielki. Potrzeba klienta i szybka odpowiedz na jego zapytanie są zapisane w DNA tego niewielkiego ale prężnego biura.
Czy kobiece biura podróży powinny mocniej akcentować swój „kobiecy” charakter ?
Jak wspomnieliśmy co ciekawe żadne z tych biur otwarcie nie definiuje siebie jako skierowanego głównie do kobiet. Być może w zdominowanym przez męskich decydentów świecie nie chcą zrażać do siebie potencjalnych klientów. Światowe trendy będą jednak wspierać takie niszowe specjalizacje. Kobiece biznesowe stowarzyszenia z pewnością są ciekawą bazą potencjalnych leadów i zapewnią bezpieczną egzystencje dostawcom. Tym bardziej iż w przypadku powyższych biur, głównie są to małe „nisko kosztowe” organizacje.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] zwiększoną aktywność mniejszych graczy. W reklamę inwestują m.in. Trivium , Stare Miasto czy Bissole. Wyniki sprzedaży jasno wskazują iż tego typu agenci mają się dużo lepiej od […]